Η γαλλική D660 αποτελεί την πρωτότυπη FDI και «οδηγό» για τα υπόλοιπα πλοία που θα κατασκευαστούν, μεταξύ των οποίων και τα τέσσερα ελληνικά. Σύμφωνα, μάλιστα, με πληροφορίες, στη γέφυρα, το μηχανοστάσιο και το κέντρο επιχειρήσεων της φρεγάτας θα βρίσκονται και Ελληνες αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού για να παρακολουθούν από κοντά την πορεία των δοκιμών.
Για την ολοκλήρωση των θαλάσσιων δοκιμών της «Amiral Ronarc’h» και την απόδοσή της στο γαλλικό ναυτικό θα απαιτηθούν τουλάχιστον δέκα πλόες κατά τη διάρκεια των οποίων θα ενεργοποιηθούν διάφορα μηχανικά και ηλεκτρονικά συστήματα. Τα πρώτα που θα δοκιμαστούν είναι η πρόωση, η ναυπήγηση και τα συστήματα ασφαλείας. Αν το πλοίο ολοκληρώσει με επιτυχία τα τεστ, στην επόμενη φάση θα δοκιμαστεί το σύστημα μάχης και ο οπλισμός του. Ωστόσο, το ραντάρ Sea Fire 500, οι αισθητήρες και άλλα κρίσιμα υποσυστήματα που στεγάζονται στον ιστό PSIM (Panoramic Sensors andIntelligence Module) ύψους 10 μέτρων και βάρους 150 τόνων, έχουν ήδη ενεργοποιηθεί στις εν όρμω δοκιμές, οι οποίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία.
Τα αποτελέσματα, σύμφωνα με αξιωματικούς του πολεμικού ναυτικού, ήταν «εντυπωσιακά», με το ραντάρ του πλοίου να «φωτίζει» στόχους σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 450 χιλιομέτρων. Πλέον, οι δυνατότητες της FDI θα δοκιμαστούν στο φυσικό επιχειρησιακό της περιβάλλον, με το ελληνικό κλιμάκιο να συλλέγει πολύτιμες πληροφορίες για τα νέα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού. Στην τελευταία φάση των εν πλω δοκιμών, η «Amiral Ronarc’h» αναμένεται να δείξει και τα «δόντια» της, χρησιμοποιώντας τον οπλισμό που διαθέτει προκειμένου να λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.