Διαφημιστική εταιρεία στην Σάρλοτ των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής θέλησε να τρολάρει τους ανεμβολίαστους, δημιουργώντας μια διαφήμιση για ένα δήθεν γραφείο κηδειών.
«Μην εμβολιαστείτε. Γραφείο Τελετών Γουίλμορ» έγραφε το πόστερ επάνω σε ένα μαύρο φορτηγό που κινούνταν στους δρόμους της αμερικανικής πόλης.
«Νιώθω ότι η συμβατική διαφήμιση δεν λειτουργεί. Για παράδειγμα μηνύματα που λένε: Κάντε το εμβόλιο ή Πηγαίνετε να εμβολιαστείτε… απλά ανακατεύονται με οτιδήποτε άλλο» σχολίασε ο Ντέιβιντ Όκλεϊ, της διαφημιστικής εταιρείας BooneOakley, μιλώντας στο CNN.
«Θελήσαμε να κάνουμε κάτι που το έβλεπε από μια διαφορετική προοπτική και κατά κάποιο τρόπο θα σοκάρει τους ανθρώπους και θα τους κάνει να σκεφτούν: Θεέ και Κύριε, άνθρωπέ μου» ανέφερε ο Όκλεϊ για την επιλογή της αιρετικής διαφήμισης για τον εμβολιασμό για τον κορωνοϊό.