Η παρουσία του νέου iPhone είναι προ των πυλών και οι φήμες για τα χαρακτηριστικά, την τιμή και την ονομασία οργιάζουν.
Τους τελευταίους μήνες, οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν ότι σε σύγκριση με τα μοντέλα της προηγούμενης χρονιάς θα υπάρχουν μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό. Για την ακρίβεια, τα μοντέλα φαίνεται πως θα είναι ακριβώς ίδια με τα iPhone προηγούμενης γενιάς, με μόνη διαφορά την οπίσθια κάμερα.
Η μη διαφοροποίηση στον σχεδιασμό της συσκευής έχει προκαλέσει μεγάλη απογοήτευση σε πολλούς από τους φανατικούς της Apple, που έχουν στην κατοχή το Χ ή το XS. Ωστόσο, όπως κάθε νέο μοντέλο της εταιρείας έτσι και αυτό θα είναι πιο αναβαθμισμένο, έχοντας περισσότερα χαρακτηριστικά.
Τα νέα μοντέλα αναμένεται να έχουν μεγαλύτερο και τετράγωνο σχεδιασμό στο πίσω μέρος της συσκευής όπου θα περιλαμβάνει τους φακούς της κάμερας, οι οποίοι θα είναι τρεις. Η κάμερα τριπλού φακού θα φέρει αρκετές βελτιώσεις και νέες λειτουργίες που θα αφορούν στη λήψη φωτογραφιών.
Τι αλλάζει στην ονομασία του νέου iPhone
Σύμφωνα με τον Independent, η Apple εγκαταλείπει τους λατινικούς αριθμούς που είχε υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να επιστρέψει τους κλασικούς αριθμούς.
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν πως το smartphone θα ονομαστεί iPhone 11, ενώ οι δύο πιο ακριβές εκδόσεις iPhone 11 Pro και iPhone 11 Pro Max.
Apple: Χάνει τους φανατικούς των iPhone
Διαχρονικά η Apple είχε τους πιο πιστούς οπαδούς. Η αλήθεια είναι πως το περιβάλλον που σου προσφέρει ένα iPhone είναι ιδιαίτερο και δύσκολα το αλλάζεις. Ειδικότερα αν είσαι χρόνια χρήστης.
Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει καθώς έρευνα της BankMyCell, εταιρίας που δέχεται μεταχειρισμένα τηλέφωνα για αγορά καινούριου, δείχνει πως η αφοσίωση των πελατών της Apple βρίσκεται σε ιστορικό χαμηλό.
Η έρευνα έδειξε ότι σε δείγμα 38.000 πελατών από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Ιούνιο, η παραμονή των iPhone χρηστών στην Apple έπεσε κατά 15,2% σε σχέση με το Μάρτιο του 2018.
Μάλιστα, στο 18% των συναλλαγών, αυτοί που πούλησαν το μεταχειρισμένο τους iPhone επέλεξαν μια συσκευή της Samsung. Η πτώση είναι ακόμα μεγαλύτερη αν λάβουμε υπόψη το 2017 όπου η αφοσίωση των Apple πελατών ήταν 92%, ενώ τώρα έχει πέσει στο 73%.
Apple: Η πτώση δεν σημαίνει και μειωμένα έσοδα
Το γεγονός πως η τάση έχει αλλάξει, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η Apple έχει χάσει χρήματα. Η έρευνα περισσότερο σημειώνει ένα trend και δεν αντικατοπτρίζει της συνολική εικόνα των εταιριών, αφού όπως σημειώνει και το ίδιο το BankMyCell, τα δεδομένα προέρχονται από άτομα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία του και δεν αντιπροσωπεύει τις συνολικές πωλήσεις που περιλαμβάνουν τις προσφορές των παρόχων και τα Apple Stores.
Ωστόσο η έρευνα δεν ξεκαθαρίζει το λόγο που διαπιστώνεται αυτή η σημαντική πτώση. Θα μπορούσε να είναι λόγω των υψηλών τιμών των iPhone που αποθαρρύνει τους χρήστες και τους κάνει να επιλέξουν μία πιο φθηνή Android επιλογή.