Παρότι, η Τρίτη ήταν πλούσια μέρα από πλευράς ενημέρωσης, με την φωτιά στην Εύβοια να μονοπωλεί το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον, το ρεκόρ της τηλεθέασης ήρθε από άλλο πρόγραμμα.
Το καλοκαίρι προχωρά και οι τηλεοπτικοί σταθμοί μπαίνουν ολοένα και περισσότερο σε κατάσταση αναμονής, με τις προετοιμασίες για τη νέα σεζόν να είναι πυρετώδεις.
Τα πρωινά του STAR τώρα το καλοκαίρι είναι «φαντασταρικά» και περιλαμβάνουν μόνο παιδικό πρόγραμμα. Η χαρά του… παιδιού όμως φαίνεται πως απλώνεται πέρα από τις παιδικές ηλικίες, όπου τα νούμερα τηλεθέασης είναι σαφώς συντριπτικά.
Είναι ενδεικτικό πως από τις 08.00 το πρωί της Τρίτης, μέχρι και τις 13.00 στους ανήλικους τηλεθεατές το STAR καταγράφει ποσοστά τηλεθέασης που κυμαίνονται μεταξύ 24,1 και 38,7 και ανάλογα με το πρόγραμμα αγγίζουν ακόμη και το 61,3%.
Δύο παιδικά προγράμματα με το… απόλυτο στην τηλεθέαση
Αν όμως τα παιδιά ψηφίζουν μαζικά STAR και παιδικό πρόγραμμα, οι γυναίκες από 18 εως 24 ετών το επιλέγουν παμψηφεί. Συγκεκριμένα, δύο επεισόδια κινουμένων σχεδίων το πρωί της Τετάρτης σημείωσαν 94,7% και 100% αντίστοιχα στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό.
Οι «πυτζαμοήρωες» και η «Λέιντι Μπαγκ» είναι τα προγράμματα που κέρδισαν την προτίμηση των γυναικών το πρωί της Τετάρτης. Τα εν λόγω προγράμματα κατέγραψαν 59,7% και 61% αντίστοιχα και μεταξύ των ανδρών τηλεθεατών μεταξύ 18 και 24 ετών.
Οι νέοι δεν… ταυτίζονται με την τηλεόραση
Το φαινόμενο της τηλεθέασης παιδικών προγραμμάτων, εξηγείται από ένα άλλο, πιο ανησυχητικό που πρέπει να απασχολήσει άμεσα τους υπεύθυνους τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Παρατηρείται το φαινόμενο, τα προγράμματα τηλεθέασης να σημειώνουν το «απόλυτο μηδέν» στις νεαρές ηλικίες. Χαρακτηριστικά, την ίδια ώρα στον ΑΝΤ1, στον ALPHA και στον ΣΚΑΙ οι πίνακες της Nielsen έδωσαν τηλεθέαση 0,0% σε άνδρες και γυναίκες 18-24 ετών.