Σκληρή μονομαχία για άλλη μια φορά στην «αρένα» της τηλεθέασης με Άγριες Μέλισσες και GNTM 2 να αγωνίζονται για την πρωτιά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, το GNTM σημείωσε τηλεθέαση 34% από τις 21.00 ως και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα οπότε και ολοκληρώθηκε στις ηλικίες 18-54. Είναι ενδεικτικό πως λίγο πριν τους τίτλους τέλους, την ώρα δηλαδή που η Βίκυ Καγιά ανακοίνωνε την αποχώρηση δύο παικτριών, το GNTM κατέγραψε ποσοστό 45,9%.
Το GNTM βρέθηκε από νωρίς πολύ ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης, χάνοντας την πρώτη θέση μόνο γύρω στις 23.00 και όταν βρέθηκε αντιμέτωπο με τη σειρά «Άγριες Μέλισσες» από τη συχνότητα του ΑΝΤ1.
Η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» κατέγραψε τηλεθέαση 27,5% στο σύνολο προβολής της από τις 22.45 ως και λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα.
Ωστόσο, το σίριαλ κατάφερε να κερδίσει ένα μισάωρο στη μάχη απέναντι στο GNTM, μεταξύ 23.15 και 23.45 όταν και έφτασε στο πικ της τηλεθέασης, με 35,6%.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα προγράμματα, οι σειρές του ALPHA, «Σπίτι είναι…» και «Έρωτας μετά» έμειναν σε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης με 9,3% έκαστη, ενώ και το καθημερινό του ΑΝΤ1, «Αν Ήμουν Πλούσιος» περιορίστηκε σε ποσοστό 11%.
Από την πλευρά της, η σειρά του ΣΚΑΪ, «8 Λέξεις» σημείωσε 14,2% στις ηλικίες 18-54 και η κωμωδία «Πέτα τη Φριτέζα» 13,6%.