Μέχρι προχθές ένα εισιτήριο από Λονδίνο για Αθήνα (one way) κόστιζε από 120 -140 λίρες. Σήμερα τα εισιτήρια εκτοξεύθηκαν στις 500 λίρες. Αυτό και αν είναι αισχροκέρδεια και εκμετάλλευση.
Αλλά δεν είναι μόνο η αισχροκέρδεια.
Όταν έχεις εισιτήριο και χρειασθείς να κάνεις αλλαγή η British σου λέει βγάλε καινούργιο –πλήρωσε δηλαδή τις 500 λίρες (one way) – και σου δίνω voucher να το χρησιμοποιήσεις κάποια άλλη στιγμή. Δηλαδή η εταιρία όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τον κόσμο απεναντίας του τα παίρνει διπλά και τριπλά.
Όπως καταλαβαίνετε λόγω κορονοϊού όλοι θέλουν να φύγουν από την Αγγλία πριν βγάλει η ΥΠΑ notam για διακοπή πτήσεων όπως έκανε με την Ιταλία και την Ισπανία . Άλλωστε εκεί ο πρωθυπουργός επίσημα είπε ότι το καλύτερο είναι να κολλήσει με τον κορονοϊό το 80% του αγγλικού πληθυσμού. Φαντασθείτε τι έγινε με αυτούς που σκέφτονται και δεν τα παίρνουν όλα αψήφιστα.
Από τη στιγμή που τα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν τα μαθήματα διαδικτυακά οι Έλληνες φοιτητές δεν έχουν λόγο να μένουν σε μια χώρα που μέχρι σήμερα δεν έχει πάρει κανένα μέτρο προφύλαξης.
Η British βλέποντας την ξαφνική αυξημένη ζήτηση διπλασίασε και τριπλασίασε τις τιμές.
Γονείς μας καταγγέλλουν ότι τα παιδιά τους επικοινώνησαν τηλεφωνικά με τα γραφεία της British για να αλλάξουν τις ημερομηνίες και τηλεφωνητής τους ενημέρωνε ότι για τις επόμενες 72 ώρες δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν.
Οι γονείς επιχείρησαν να επικοινωνήσουν στην Αθήνα με την αγγλική αεροπορική εταιρία στον αριθμό 8011156000 που έχει η εταιρία στην επίσημη ιστοσελίδα της αλλά τέτοιος αριθμός δεν ανταποκρίνεται.
Στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στο αεροδρόμιο η υπάλληλος ενημερώνει όσους καλούν ότι δεν έχει πρόσβαση στις λίστες με τα εισιτήρια και τους δίνει τον αριθμό επικοινωνίας 0080044146798.
Παίρνοντας αυτόν τον αριθμό σε παραπέμπει αυτόματα με ένα call center που κλείνει αυτόματα γιατί οι γραμμές είναι υπερφορτωμένες. Αυτό θα πει εξυπηρέτηση.
Συγχαρητήρια κύριοι στην British Air