Νέα, δριμεία, επίθεση εξαπολύει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στον ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την ανακοίνωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με την καμπάνια για τον τουρισμό. Σε ανακοίνωσή του διερωτάται: «Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση;», απαντώντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο».
Κατηγορεί το κόμμα πως «επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου» και εξηγεί: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ».
«Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης», σημειώνει ακόμη και εν συνεχεία εξηγεί τον σχεδιασμό για τον τουρισμό. «Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι:
Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας».
έα, δριμεία, επίθεση εξαπολύει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, στον ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την ανακοίνωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με την καμπάνια για τον τουρισμό. Σε ανακοίνωσή του διερωτάται: «Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση;», απαντώντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο».
Κατηγορεί το κόμμα πως «επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου» και εξηγεί: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ».
«Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης», σημειώνει ακόμη και εν συνεχεία εξηγεί τον σχεδιασμό για τον τουρισμό. «Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι:
Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας».
Διαβάστε επίσης:
ΣΥΡΙΖΑ: Κατηγορίες για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος μέσω της τουριστικής καμπάνιας