Ο Νίκος Κοκλώνης παραχώρησε μία αποκλειστική συνέντευξη στον Γρηγόρη Μελά για το περιοδικό «Τηλέραμα» απαντώντας σε κάθε ερώτημα γύρω από το όνομά του και την εταιρία του.
Είσαι εν μέσω ενός τηλεοπτικού κυκλώνα. Ενώ η Barking Well Media ήταν η βασική εταιρία παραγωγής στο OPEN, ξαφνικά αποχώρησες και μάλιστα με παραγωγές σου να «μετακομίζουν» σε άλλα κανάλια. Τι ακριβώς συνέβη;
«Νομίζω πως ακούγεται λίγο υπερβολικό και βαρύγδουπο αυτό με τον τηλεοπτικό κυκλώνα. Είχαμε μια συνεργασία με το OΡΕΝ εδώ και τρία χρόνια. Είναι ένας κύκλος που έκλεισε. Μπορώ να πω ότι στην παρούσα φάση η Barking Well είναι διαφορετικών ταχυτήτων από το OΡΕΝ. Έτσι είναι οι συνεργασίες. Κάποιες ολοκληρώνονται, κάποιες ξεκινούν, κάποιοι στόχοι αλλάζουν, κάποιος βάζει πιο ψηλά τον πήχη και προχωρά. Έτσι είναι οι business. Αυτό είναι και το ενδιαφέρον εν τέλει σε όλες τις δουλειές, να μην υπάρχει στασιμότητα. Η BW εξελίσσεται».
Είχε γραφτεί ότι θα έπαιρνες τα «κλειδιά» του ΟΡΕΝ, ενώ αργότερα ακούστηκε ότι μπορεί να διεκδικήσεις και την έβδομη τηλεοπτική άδεια, την «ορφανή», όπως λέμε. Πόσα από αυτά είναι αληθινά και πόσα… σενάρια επιστημονικής φαντασίας;
«Φήμες και σενάρια πάντα ακούγονται, ειδικά στον χώρο των μίντια. Έχω πολλά κλειδιά, αλλά ποτέ δεν συζήτησα να βάλω στο μπρελόκ μου αυτά του OΡΕΝ. Προς το παρόν για την Barking Well κι εμένα τα κανάλια είναι καλοί συνεργάτες. Αυτά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. Αν αποφασίσω κάποια στιγμή να κάνω κάποιο άλλο επιχειρηματικό βήμα, θα το μάθετε, γιατί θα είναι συγκεκριμένο, οργανωμένο και προγραμματισμένο, όπως έχω μάθει να κινούμαι επιχειρηματικά όλα αυτά τα χρόνια».
Η αλήθεια πάντως είναι ότι ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες η Barking Well Media κάνει ένα πολύ δυνατό άνοιγμα, αποκτώντας στο δυναμικό της πολλά στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς, σαν να στήνεται ένας τηλεοπτικός σταθμός. Αλήθεια, θέλεις να γίνεις καναλάρχης;
«Μια εταιρία τηλεοπτικών παραγωγών σε διαρκή διαδικασία ανάπτυξης και εξέλιξης, όπως η Barking Well, είναι λογικό να θέλει να έχει τους καλύτερους στο δυναμικό της. Σε μια επιχείρηση το μεγαλύτερο asset της είναι το ανθρώπινο δυναμικό της, γιατί το «καύσιμο” για να πας μακριά και να ξεχωρίσεις είναι το expertise, η γνώση, η έμπνευση και οι ιδέες. Γι’ αυτό είμαι περήφανος που έχω στην ομάδα μου κορυφαία στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς. Αυτό που θέλω είναι ως Barking Well να υπογράφουμε τις καλύτερες, τις πιο θεαματικές και πιο ποιοτικές παραγωγές, με υψηλή αισθητική, δημιουργώντας σύγχρονα τηλεοπτικά προϊόντα που κάνουν τη διαφορά και έχουν διακριτή παρουσία».
πηγή: yupiii.gr