Μετά το μεγάλο κρασάρισμα που βύθισε, για πάνω από έξι ώρες, στο σκοτάδι Facebook, Instagram και WhatsApp, προβλήματα εμφάνισε ξανά Facebook και Instagram.
Όπως παρατηρήθηκε από χρήστες σε όλο τον κόσμο, επί σειρά λεπτών καταγράφηκαν καθυστερήσεις στις σελίδες του Instagram, που αργούσαν πολύ να «φορτώσουν».
Την ίδια στιγμή, χρήστες στο Facebook δεν μπορούσαν να δουν τις ειδοποιήσεις τους, καθώς εμφανιζόταν η σήμανση σφάλματος.
Μετά το πολύωρο μπλακ άουτ και το ιστορικών διαστάσεων κρασάρισμα που κόστισε δισεκατομμύρια και βύθισε τη μετοχή της Facebook, η εταιρεία διεμήνυσε, προ ολίγων ημερών, ότι δεν υπήρξε κακόβουλη δράση πίσω από το πρόβλημα σύνδεσης που βύθισε για πάνω από έξι ώρες στο σκοτάδι Facebook, Instagram και Whatsapp.
H εταιρεία υποστήριξε, επίσης, ότι «δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα δεδομένα των χρηστών παραβιάστηκαν κατά τον χρόνο διακοπής της σύνδεσης». Επεσήμανε, ακόμη, ότι υπήρξε πρόβλημα με τα εσωτερικά συστήματα της Facebook, γεγονός που δυσκόλεψε τις προσπάθειες εντοπισμού και λύσης του προβλήματος.
Απευθυνόμενη στους χρήστες που ταλαιπωρήθηκαν, η εταιρεία προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Κατανοούμε τις συνέπειες που είχαν οι διακοπές και αναγνωρίζουμε την ευθύνη που είχαμε να ενημερώνουμε τους χρήστες για τα προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ζητούμε συγγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν και εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη, ώστε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υποδομές μας».