Αυτό που εξετάζουν οι ρουμανικες αρχές είναι αν ο οδηγός του λεωφορείου είχε βάλει στο GPS κωδικοποίηση για ΙΧ και όχι για λεωφορείο και γι’ αυτό, όπως καταγράφηκε σε βίντεο-ντοκουμέντο, το λεωφορείο μετακινήθηκε από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή λίγο πριν να φτάσει στην υπόγεια διάβαση.
Ερωτηθείς για την πληροφορία περί λάθους χειρισμού του GPS ο δικηγόρος του οδηγού του λεωφορείου, Αλέξανδρος Ματθαίου, απάντησε ότι «είναι λεπτομέρειες που δεν τις γνωρίζω για το gps, δεν μπορώ να σας απαντήσω».
«Τελευταία στιγμή έπρεπε να διαλέξει πού να πάει, σε ένα δευτερόλεπτο έπρεπε να αποφασίσει. Δεν είχε ταχύτητα» πρόσθεσε ο κ. Ματθαίου ισχυριζόμενος ότι ο οδηγός «δεν είδε τις πινακίδες πριν να φτάσει στο τούνελ, υπήρχε μόνο μια, δεν την είδε γιατί δίπλα του ήταν ένα λεωφορείο».
Όσον αφορά το αν ο πελάτης του ξεκουράστηκε, ο δικηγόρος είπε ότι «ο οδηγός σταμάτησε πολλές φορές στο ταξίδι, δεν ήταν κουρασμένος, οι ευθύνες είναι αλλού».
Δείτε όσα είπε στο OPEN