«Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία» υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ο οποίος ήταν ο κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση «Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation» που διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google, του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Όπως ειπε, «η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας», ενώ τόνισε ότι «επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη google» τόνισε ο κ.Κικίλιας, επισημαίνοντας ότι «πριν από τη συμφωνία μας με την google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50».
Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση.
«Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ, καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67%.»είπε ο κ. Κικίλιας.