Σε αυτό χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμάρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και την γραμμή που ακολουθούν.
Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δε θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος σταθμάρχης την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στο σταθμαρχείο εντός του σταθμού.
Από τον τοπικό πίνακα χειρισμού, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μόνο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοίκηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από τον σταθμό της Λάρισας.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA