Το απόγευμα της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε και νέα ανακριτική πράξη στο Κουλούρι, στην δεύτερη μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας, 63503.
Η εισαγγελική παραγγελία ζητάει να διενεργηθεί αυτοψία στις δύο ηλεκτράμαξες της εμπορικής αμαξοστοιχίας καθώς και στη φορτάμαξα που τις ακολουθούσε και να διαπιστωθεί αν στα συντρίμμια τους υπάρχουν κατάλοιπα καύσης από φωτιά που οφείλεται σε ποσότητα υδρογονανθράκων που είχαν φορτωθεί παράνομα στις δύο μηχανές η στην ακολουθούσα φορτάμαξα. Ο επικεφαλής της αυτοψίας καθηγητής του ΕΜΠ στην μεταλλειολογία που μάλιστα είχε εξετάσει και το περίφημο 4ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας θα πρέπει όπως και οι πυροσβέστες την προηγουμένη εβδομάδα να απαντήσει αν υπάρχουν η απουσιάζουν στοιχεία καύσης -έκρηξης στα πιλοτήριο των μηχανών η την φορτάμαξα. Ο συγκεκριμένος πανεπιστημιακός καθηγητής του ηγείται της αυτοψίας είχε γνωματεύσει την άνοιξη ότι και το 40 βαγόνι κοντέινερ της εμπορικής δεν περιείχε φορτίο αλλά είχε μηχανικά υποστεί ζημιές .
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1 οι πρώτες ενδείξεις και εκτιμήσεις των πιλοτηρίων δείχνουν καταστροφή του πιλοτηρίου της δεύτερης μηχανής από την σύνθλιψη της πρόσκρουσης της δεύτερης μηχανής με την ηλεκτράμαξα αλλά όχι ίχνη φωτιάς η έκρηξης
Η έκθεση που θα συνταχθεί θα διαβιβασθεί στους πραγματογνώμονες της εισαγγελείς Απόστολο Βασιλάκο και Σταύρο Μπατζόπουλο μέσα στον Μάρτιο.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1