Πως πολιτικοί κατέστρεψαν ότι πιο ελληνικό υπήρχε στους διεθνείς αιθέρες.
Λεγόταν Ολυμπιακή Αεροπορία.
Η πιο αξιόπιστη και σίγουρη -από άποψη ασφάλειας- αεροπορική εταιρία στον κόσμο Αμερικανοί πολίτες την προτιμούσαν την εποχή της μεγάλης σύγκρουσης με την τρομοκρατία γιατί αισθανόντουσαν ασφαλείς να πετούν μαζί της.
Ολυμπιακή Αεροπορία, ο συνδετικός κρίκος των απανταχού ομογενών με τη μητέρα Ελλάδα.
Ως παλιά εταιρία μάλιστα είχε και πολύ καλές θέσεις σε πολλά μεγάλα αεροδρόμια
Η πτώση της Ολυμπιακής ξεκίνησε τη δεκαετία του 80, όταν άρχισε η κακοδιαχείριση, η πρόσληψη κομματικής πελατείας, χωρίς προγραμματισμό και οικονομική ανταποδοτικότητα.
Στο παιχνίδι ξαφνικά μπήκε μια ξένη εταιρία χαμηλού κόστους ,όπως λέγεται ,η Ryanair άρχισε μεθοδικά να κάνει προσφυγές στα ευρωπαϊκά δικαστήρια κατά της μονοπωλιακής πρακτικής της Ολυμπιακής και τις κέρδιζε, είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω ανικανότητας των ελλήνων, που ήταν υπεύθυνοι για την προστασία του εθνικού μας αερομεταφορέα.
Και αντί να καθίσουν κάτω οι υπεύθυνοι αυτοί, να διορθώσουν τα στραβά στην εταιρία, να την μαζέψουν διοικητικά και οικονομικά, αποφάσισαν κάτι το πρωτοφανές: Να την κλείσουν.
Αντί να παλέψουν κατά της απόφασης των Βρυξελλών που μιλούσε για προνομιακή, μονοπωλιακή λειτουργία της Ολυμπιακής, την αποδέχτηκαν και ξεκίνησαν το ξήλωμα της.
Επί κυβερνήσεως του κ. Κ Καραμανλή και υπουργού του κ. Κώστα Χατζηδάκη χάθηκαν η καλύτερη τεχνική βάση στην Ευρώπη, την οποία χρησιμοποιούσαν και άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Χάθηκαν οι καλύτερες θέσεις σε μεγάλα αεροδρόμια του εξωτερικού.
Χάθηκαν αεροσκάφη, εξοπλισμός και πελάτες, που δύσκολα τους βρίσκεις πλέον.
Χάθηκαν και πολλοί έμπειροι πιλότοι, μηχανικοί, προσωπικό, που είχαν εκπαιδευτεί με μεγάλο κόστος χωρίς να έχουν προλάβει να το αποσβέσουν.
Και στη θέση της Ολυμπιακής τι υπάρχει σήμερα;
Η RYANAIR
Αυτή που κυνηγούσε την Ολυμπιακή.
Σημειωτέον ότι πριν λίγο καιρό, η αρμόδια επιτροπή της ΕΕ στις Βρυξέλλες παραδέχτηκε δημόσια ότι έκανε λάθος με την Ολυμπιακή και ότι δεν έπρεπε να έχει κλείσει η εταιρία.
Τώρα όμως η RYANAIR απειλεί τους ελληνικούς αιθέρες.
Επεκτείνει τα δρομολόγια της στα ελληνικά αεροδρόμια και διεκδικεί να αγοράσει τις Κυπριακές αερογραμμές.
Είναι αργά για τα δάκρυα των Βρυξελλών για την Ολυμπιακή
Όμως όσοι πιστεύουν ότι η Ελλάδα έχασε τον εαυτό της στους αιθέρες εξαιτίας της RYANAIR κάνουν λάθος τεράστιο.
Εμείς καταστρέψαμε την Ολυμπιακή.
Εμείς δεν την νοικοκυρέψαμε.
Εμείς την κλείσαμε.
Εμείς κάνουμε την RYANAIR κυρίαρχο των ουρανών σε Ελλάδα και Κύπρο