ΚΟΙΝΩΝΙΑ

130 εκατ, ευρώ κόστισε η…»πέργκολα» του ΟΑΚΑ.

Υπήρξε το σήμα κατατεθέν του μεγαλοπρεπούς καλοκαιριού του 2004. Το στέγαστρο του ΟΑΚΑ ήταν και η πρώτη εικόνα, που «έφυγε»προς όλον τον κόσμο, την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Όταν η Αθήνα κέρδισε την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων αποφάσισε την κατασκευή στεγάστρου στο Ολυμπιακό Στάδιο, την οποία και ανέλαβε το γραφείο του Σαντιάγο Καλατράβα (ο οποίος έχει σχεδιάσει και μερικές από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Βαρκελώνης). Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τους Ολυμπιακούς το στάδιο παρέμεινε κλειστό και εκτός από το στέγαστρο δέχτηκε αρκετές ακόμα αναβαθμίσεις όσον αφορά τις δυνατότητές του, τον εξοπλισμό, την πρόσβαση και την ασφάλεια.

Το στέγαστρο αυτό κόστισε στον Ελληνικό λαό το ιλιγγιώδες ποσό των …130.000.000 ευρώ (ΠΛΕΟΝ Φ.Π.Α.),  η κατασκευή του στεγάστρου ανετέθη όταν κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός ο κ. Σημίτης και η αντιστοιχία σε δραχμές του ποσού με το οποίο επιβαρύνθηκε το Δημόσιο ξεπερνά τα 45 δις δραχμές (συν ΦΠΑ) κι όλα αυτά για μία μόνο «πέργκολα».

Και έπρεπε να δουν το φως της δημοσιότητας, έρευνες διεθνών ΜΜΕ, για την κατάσταση των Ολυμπιακών ακινήτων στην Ελλάδα, δέκα χρόνια μετά, για να μάθουμε ότι πολλές από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις είναι παράνομες και κατασκευάστηκαν αυθαίρετα!

«Πολλές εγκαταστάσεις κατασκευάστηκαν χωρίς πρόβλεψη για την μετα-ολυμπιακή τους χρήση. Επίσης πολλές από αυτές, όπως ακόμα και τα εμβληματικά στέγαστρα Καλατράβα του ΟΑΚΑ, κατασκευάστηκαν αυθαίρετα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί καν να εκδοθεί άδεια για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης και επισκευής».

«Αυτό είχε ως συνέπεια στις περισσότερες περιπτώσεις να μην έχουν γίνει έργα συντήρησης και επισκευής από το 2004 μέχρι σήμερα» τόνισε ο υφυπουργός απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου.

Σύμφωνα με τον κ.Ανδριανό, «αυτά τα προβλήματα πλέον τα επιλύουμε, ξεμπλέκοντας κουβάρια μιας ολόκληρης δεκαετίας».

Με νομοθετική ρύθμιση που ήδη ψηφίστηκε τακτοποιούνται, όπως είπε, οι αυθαίρετες αθλητικές εγκαταστάσεις, που ήταν και προϋπόθεση για να εκδοθούν οι άδειες για έργα συντήρησης και επισκευής.