Ο Νίκος Μαστοράκης δεν έχει αλλάξει καθόλου. Η ατάκα του είναι πάντα δηκτική και φαρμακερή, έχει γνώμη επί παντός επιστητού και την εκφέρει με τέτοιο τρόπο που νιώθεις ότι θέλει να την επιβάλλει. Μιλώντας στον δημοσιογράφο Γρηγόρη Μελά για το Αργά, έγινε για λίγο Κοσμάς Βίδος και έριξε με τη σειρά του το δικό του καρφί στην Κατερίνα Καινούργιου, αλλά όχι ως πρόσωπο. Ως ένα πρόσωπο που συμβολίζει μια κουλτούρα της τηλεόρασης και αντιπροσωπεύει κάτι, σύμφωνα με το Νίκο Μαστοράκη.
«Υπάρχει μια υστερία επανεφεύρεσης του τροχού, γιατί πολλοί δεν κατανοούν ότι δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο στην τηλεόραση. Οι ίδιες ιδέες φρεσκάρονται και πλασάρονται σαν νέες. Το «Αργά» είναι brand, το ξέρει ακόμη και μια γενιά θεατών που το πρωτάκουσε δέκα τόσα χρόνια πριν και το πρωτοείδε στο YouTube. Το brand δεν παλιώνει ποτέ. Τo Late night του Τζόνι Κάρσον το πήρε ο Τζέη Λένο μετά από 30 χρόνια που το είχε ο δημιουργός τους. Ο Λέτερμαν έχει συμπληρώσει μερικές δεκαετίες. Στην Ελλάδα έχουμε άγχος με το «καινούργιο», αντί να κοιτάμε τι χάλια έχει το καινούργιο όταν αντιπροσωπεύεται από την Καινούργιου.
Κι ο κόσμος το βλέπει κάθε νύχτα, γιατί είναι το μόνο late night που βγαίνει χαλαρό, φρέσκο και με τον Θοδωρή παρουσιαστή επτά μέρες την εβδομάδα. Tο βλέπει για το ύφος του που δεν το απομιμήθηκε επιτυχώς η «κόπια» με τις ερωτήσεις στην καρτέλα, για τους καλεσμένους του και για τη χαλαρή κουβεντούλα, μέσα στον κατακλυσμό ανοητολογίας και ξύλινου λόγου που μαστίζει ανελέητα τον θεατή.
Άλλωστε, τα ονόματα των καλεσμένων μας στον πρώτο μήνα ζωής της εκπομπής, δικαιώνει και καταξιώνει το ίδιο το brand. Από τον Χρήστο Χωμενίδη και τον Γιώργο Καμίνη (που θα τους δουν οι τηλεθεατές την επόμενη βδομάδα) στα πιο hot ονόματα του θεάτρου και της τηλεόρασης. Και να σκεφτεί κανείς ότι είμαστε καθημερινή εκπομπή, άρα έχουμε 10-15 καλεσμένους σε 5 μέρες εκπομπής».
πηγή : toratora.gr