MEDIA

ΑΝΤ1: Τα πάνω κάτω στην τηλεθέαση μετά την αλλαγή ώρας του δελτίου

Τα πάνω κάτω έφερε στους πίνακες τηλεθέασης η κίνηση του ΑΝΤ1 να μετακινήσει το δελτίο του, έπειτα από 26 χρόνια, στις 19:00 και να κάνει έναρξη prime time στις 20:00 με ελληνικά σίριαλ back to back. Η αλλαγή, τουλάχιστον για την πρώτη μέρα, πέτυχε και με το παραπάνω. Η τηλεθέαση του καναλιού του Αμαρουσίου εκτοξεύθηκε και δημιούργησε ένα αδιαπέραστο τείχος για πάρα πολλές ώρες. Από την άλλη, κάποιοι δυσκολεύτηκαν πολύ από τα νέα δεδομένα…

Σύμφωνα με το zappit, το δελτίο του ΑΝΤ1 στις 19:00 σημείωσε τηλεθέαση 15,3% και βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από το δελτίο του Alpha που έκλεισε με απώλειες στο 15,7%. Στο δυναμικό κοινό, οι ειδήσεις των δύο αντιπάλων σχεδόν ισοφάρισαν στον πίνακα της Nielsen με 15,1% και 15% αντίστοιχα. Νωρίτερα, και τα δύο δελτία πήραν υψηλό lead in απόΓρηγόρη Αρναούτογλου (18,1%) και Χρήστο Φερεντίνο (20,8%). Αξιοσημείωτο είναι ότι στο δυναμικό κοινό η εκπομπή "Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου" συγκεντρώνει ποσοστά που κινούνται γύρω στο 25%, τα οποία πέφτουν κατά τη διάρκεια των ειδήσεων του ΑΝΤ1 μέχρι και το 10,5%.

Πώς επηρεάστηκαν τα δελτία σε Mega και Star που παρέμειναν στη ζώνη των 20:00; Το Star σχεδόν καθόλου. Για τις ειδήσεις με τη Μάρα Ζαχαρέα η Nielsen κατέγραψε ποσοστό 14,5% στο σύνολο και 15,9% στο δυναμικό. Στο Mega, όμως, υπήρξε μεγάλο πρόβλημα. Το δελτίο του καναλιού της Μεσογείων που εδώ και μήνες δεν …τρελαίνει τους δείκτες τηλεθέασης, χθες, παρουσίασε περαιτέρω πτώση και ολοκλήρωσε με 13,4% στο γενικό και μόλις 12,9% στο δυναμικό.

Την ίδια ώρα, η νέα σειρά "Δίδυμα Φεγγάρια" έφερνε στον ΑΝΤ1 το 26,7% των τηλεθεατών στο σύνολο και το 19,6% στο δυναμικό κοινό. Το …πληγωμένο "Κάτι Ψήνεται" συγκέντρωνε για τον Alpha 16,1% και 22,5% αντίστοιχα.

Για το επόμενο τρίωρο, 21:00 – 00:00, ο ΑΝΤ1 δεν άφησε κανέναν να …πάρει κεφάλι.Μπρούσκο, Συμμαθητές και Ράδιο Αρβύλα σημείωσαν στο γενικό 29,7%, 25%, 27,8% και στο δυναμικό 24,8%, 22,3% και 31,6%. Μοναδική εξαίρεση το "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα" στον Alpha που έφτασε στο 32,2% στο δυναμικό κοινό αλλά στο σύνολο περιορίστηκε στο 25,4%. Η "Ελληνοφρένεια" συγκέντρωσε 20,7% και 24,2%. Το τηλεπαιχνίδι "Δεν έχω λόγια" και το σίριαλ "Μάλιστα σεφ" σημείωσαν μόλις 8,3% και 12,6% στο γενικό, με το δυναμικό τους κοινό να δίνει μικρές ανάσες στο Mega, 10,5% και 17,6%.