MEDIA

Η μάχη της AGB: Ποιοι βγήκαν νικητές

Αναλυτικά οι εκπομπές που ξεχώρισαν όσον αφορά την τηλεθέαση μέσου λεπτού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen:

Έναρξη, Λήξη: είναι ο ακριβής χρόνος έναρξης και λήξης της εκπομπής.

Διάρκεια: (σε λεπτά) είναι ο χρόνος (χωρίς διαφημίσεις) που διήρκεσε η εκπομπή.

ΤΜΛ: Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού (ποσοστό ως προς τον πληθυσμό).

ΜΡΔ: Μερίδιο (ποσοστό ως προς την συνολική τηλεθέαση).