Λύση μέσω του Συνηγόρου του Καταναλωτή βρήκε ο ιδιοκτήτης εξοχικού στον οποίο εστάλη λογαριασμός με οφειλή 1.022 ευρώ ενώ όλοι οι προηγούμενοι κυμαίνονταν από 10 έως 15 ευρώ!
Ο καταναλωτής όταν πήρε το λογαριασμό και αφού απέκλεισε, μετά από σχετικό έλεγχο, την ύπαρξη διαρροής στις εσωτερικές εγκαταστάσεις υπέβαλε αίτημα προς τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχεύτευσης για τη μείωση της ιδιαίτερα αυξημένης αυτής οφειλής στην αξία της συνήθους κατανάλωσης, το οποίο δεν έγινε αποδεκτό από τον προμηθευτή.
Μετά τη διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή η εταιρία αποδέχθηκε τη μη ορθή καταχώριση των ενδείξεων κατανάλωσης του μετρητή της παροχής, λόγω παλαιότητας του μετρητή και μη ευχερούς διάκρισης των ενδείξεων, και προέβη σε πλήρη διαγραφή της χρέωσης των 1.022 ευρώ.