ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσοχή! Μόνο ηλεκτρονικό εισιτήριο από σήμερα! Τα 8 «αγκάθια» που καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Από σήμερα Πέμπτη η πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα γίνεται μόνο με ηλεκτρονικό εισιτήριο παρά το ότι οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ καταγγέλλουν 8 προβλήματα στην εφαρμογή του.

 

Συγκεκριμένα επισημαίνουν:

  • Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή φθοράς προσωποποιημένης κάρτας χάνονται τα χρήματα, που υπήρχαν στην κάρτα, καθώς η καινούργια θα είναι «μηδενική».
  • Σε περίπτωση υποβολής με φάκελο των δικαιολογητικών για έκδοση προσωποποιημένης κάρτας δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου της «διαδρομής» του φακέλου, αφού δεν δίνεται αποδεικτικό κατάθεσης ενώ σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στη κάρτα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα διόρθωσης.
  • Εξακολουθεί να μην υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ακόμα και εάν διαπιστωθεί ότι δεν είναι λειτουργικό, οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά του.
  • Υπάρχουν σοβαρές δυσλειτουργίες στο λογισμικό μεταξύ του εκδοτηρίου, της πύλης και του μηχανήματος του ελεγκτή, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται περιστατικά, στα οποία το ίδιο εισιτήριο να μην «διαβάζεται» στην πύλη εισόδου ή να κρίνεται άκυρο από το μηχάνημα του ελεγκτή.
  • Συνεχίζεται η σοβαρή δυσλειτουργία της αδυναμίας ελέγχου από τον επιβάτη για το υπόλοιπο του χρόνου ισχύος του απλού εισιτηρίου (90’).
  • Δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί στα εκδοτήρια συσκευές POS ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Δεν υπάρχουν τα αναγκαία σημεία πώλησης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα με το χάρτινο εισιτήριο, ώστε ο κάθε επιβάτης να έχει τη δυνατότητα προμήθειας ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη γειτονιά του. Με το παλαιό τύπου εισιτηρίων λειτουργούσαν στο Λεκανοπέδιο περίπου 1.000 σημεία πώλησης. Κατά τον ΟΑΣΑ λειτουργούν 200, που για εμάς είναι ένας αμφισβητούμενος αριθμός.
  • Δεν έχει αποκατασταθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες, ώστε σε έκτακτα περιστατικά (φωτιά, ατύχημα κ.α) να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται επιβάτες μέσα στους σταθμούς. Παράλληλα, δεν υπάρχει ούτε το αναγκαίο προσωπικό για τη διαχείριση εκτάκτων περιστατικών ή ελέγχου των πυλών σε όλους τους σταθμούς.