Τουλάχιστον 30 άνθρωποι σκοτώθηκαν από την κατάρρευση της γέφυρας Morandi, έξω από τη Γένοβα, στον αυτοκινητόδρομο Α 10, επιβεβαιώνοντας τους αρχικούς φόβους όσων μιλούσαν για πολύνεκρη τραγωδία.
Η γέφυρα που πήρε το όνομα του αρχιτέκτονά της, η οποία είχε εγκαινιασθεί το 1967, άνοιξε κυριολεκτικά στα δύο. Υποχώρησε έκταση δρόμου που ξεπερνά τα εκατόν πενήντα μέτρα.
Εξαιτίας της βροχής, κάτω και πάνω από την γέφυρα, τα οχήματα, την στιγμή της κατάρρευσης, κινούνταν με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα, ενώ μαρτυρίες κάνουν λόγο για κεραυνό που χτύπησε τη γέφυρα πριν την κατάρρευση.
«Η ιταλική γέφυρα του Mπρούκλιν», όπως την αποκαλούσαν πολλοί κάτοικοι της Γένοβας, είχε χτιστεί σε μπετόν αρμέ, αλλά σύμφωνα με πολλούς ειδικούς, υπήρχαν κακοτεχνίες και προβλήματα που είχαν οδηγήσει σε σειρά «πρόσθετων παρεμβάσεων υποστήριξης».
Λίγη ώρα μετά την τραγωδία, έρχονται στο φώς της δημοσιότητας φωτογραφίες που δείχνουν ξεκάθαρα τις φθορές που είχε υποστεί η γέφυρα στο πέρασμα του χρόνου.
Πριν από δύο χρόνια, η κρατική εταιρεία αυτοκινητοδρόμων Ιταλίας έκλεισε τη γέφυρα για ελέγχους και στη συνέχεια την άνοιξε και πάλι, αλλά με περιορισμούς στην κυκλοφορία.