GOOGLE NEWS

Η τηλεθέαση μετά την πρεμιέρα του MasterChef 3! Τι προτίμησαν οι τηλεθεατές

Πρεμιέρα χθες για το MasterChef το οποίο αναμετρήθηκε με τα δημοφιλή σίριαλ της prime time, αλλά και το Power of Love.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στο σύνολο σάρωσαν οι ελληνικές σειρές, με πρώτο το Τατουάζ (22,7%), ενώ το reality μαγειρικής περιορίστηκε στο 16,6%. Στο δυναμικό κοινό, όμως, τα πράγματα αντιστράφηκαν. Η συνταγή του Star πέτυχε και οι τηλεθεατές …δοκίμασαν το φαγητό σε ποσοστό 22%. Ακολούθησε το Πέτα τη φριτέζα με 21,1%. Πολύ χαμηλότερα κινήθηκε το reality αγάπης του ΣΚΑΪ.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΓΕΝΙΚΟ

Το Τατουάζ 22,7%

Η Επιστροφή 20,4%

Πέτα τη φριτέζα 20,3%

Το σόι σου 19,1%

MasterChef 16,6%

Power of Love 11,4%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

MasterChef 22%

Πέτα τη φριτέζα 21,1%

Το Τατουάζ 18,4%

Η Επιστροφή 17,8%

Το σόι σου 17,4%

Power of Love 13,3%