Στη νέα γενιά των έργων που χρειάζεται η χώρα για να αλλάξει η εικόνα της και να αναζωογονηθεί η αγορά, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, κατά την εισήγησή του στο 2ο Ευρωπαϊκού Forum Ανάπτυξης που πραγματοποιείται στη Λάρισα.
Όπως επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από τις βασικές στρατηγικές επιλογές είναι ότι επενδύουμε στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη, η οποία προσθέτει στο σύνολο της χώρας.
«Προωθούμε σημαντικά έργα υποδομής σε όλη τη χώρα. Ο υδροκεφαλισμός της χώρας μας, οι περιφερειακές ανισότητες και τα ανομοιόμορφα αναπτυξιακά αποτελέσματα, είναι από τις σημαντικότερες παθογένειες που πρέπει να αντιμετωπίσουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κώστας Καραμανλής.
Μάλιστα δεν παρέλειψε να ρίξει τα βέλη του και στην προηγούμενη κυβέρνηση, επισημαίνοντας ότι σε αντίθεση με τον λαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ, το περιτύλιγμα χωρίς περιεχόμενο, στην επικοινωνιακή προβολή χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα για τον πολίτη, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν βασίζεται σε αυτές τις αρχές. «Δεν είναι αυτή η πολιτική σχολή του Κωνσταντίνου Καραμανλή», τόνισε ο Κώστας Καραμανλής.
«Η δική μας σχολή βασίζεται στους χαμηλούς τόνους και την υπευθυνότητα. Υλοποιείται στην πράξη με σχέδιο και συστηματική προσπάθεια που καμιά φορά μπορεί να φαίνεται ότι αργεί, αλλά τελικά αποδίδει καρπούς. Και μόνο αυτή η υπεύθυνη σχολή πολιτικής έχει τα εχέγγυα να δημιουργήσει στην πράξη ανάπτυξη για τη χώρα και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες. Αυτή την πολιτική εφαρμόζουμε. Και είμαστε αποφασισμένοι να μην αφήσουμε απλώς τον καιρό να περάσει με πυροτεχνήματα, όπως έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση, αλλά όταν ολοκληρώσουμε τη θητεία μας να έχουμε αφήσει πίσω μας έργο χειροπιαστό.
Όσον αφορά τον κρίσιμο στόχο της ανάπτυξης, ο Κώστας Καραμανλής είπε πως «είμαστε έτοιμοι να τον υπηρετήσουμε διότι τα μεγάλα έργα δεν τα αντιμετωπίζουμε ως εργαλεία υφαρπαγής ψήφων, ούτε εντυπωσιασμού και λαϊκισμού, αλλά ως εργαλεία ανάπτυξης».
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στα έργα της Θεσσαλίας, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, λειτουργεί πάντα με μία αρχή: Αυτή της διαφάνειας, αλλά και της τεκμηριωμένης σχέσης κόστους-οφέλους.