GOOGLE NEWS

Η σκληρή κριτική του Βαγγέλη Περρή στην «Επιστροφή» και στο «Τατουάζ»…

Με το ιδιαίτερο στυλ του σχολίασε τις πρεμιέρες για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, ο Βαγγέλης Περρής. Ο οποίος μάλιστα επικεντρώθηκε στην σειρά «Τατουάζ» που σημειώνει υψηλές ακροαματικότητες αλλά και στο νέο σίριαλ «Επιστροφή». Διαβάστε τι έγραψε στην athensvoice:

«Το νέο σίριαλ του ΑΝΤ1 «Η Επιστροφή» θυμίζει ταξίδι με τη μηχανή του χρόνου. Επιστρέφει σε όλες τις αδυναμίες του είδους, οι οποίες κανονικά θα έπρεπε να αποτελούν μέρος των κακών μας τηλεοπτικών αναμνήσεων και μόνο. Οι διάλογοι είναι ξεπατικωτούρα των διαλόγων της «Λάμψης», αργοί και ανέμπνευστοι, πολλές φορές δίνουν την εντύπωση ότι γράφτηκαν μόνο και μόνο για κερδηθεί χρόνος. Στη σχολική τους ηλικία επιστρέφουν και οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές οι οποίοι απαγγέλουν το ρόλο τους λες και κάνουν πρόβα για μαθητική παράσταση στην οποία συμμετέχουν με το ζόρι. Βέβαια η επιστροφή στο παρελθόν μπορεί να αποδειχτεί και σωτήρια. Τα παλιά βίντεο διέθεταν ένα κουμπί που έπαιζε την κασέτα στο γρήγορο. Αν κάνουν κάτι τέτοιο και στην «Επιστροφή», η ταχύτητα μπορεί να κρατήσει τον τηλεθεατή ξύπνιο.

Στην «Επιστροφή» ο χαμένος γιος μιας οικογένειας γυρίζει στο πατρικό του μετά από 20 χρόνια απουσίας. Ο ηθοποιός που υποδύεται τον ρόλο έχει ωραία γαλανά μάτια. Το κακό αρχίζει μόλις ανοίγει το στόμα.

Η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους είναι η μητέρα του χαμένου νεαρού γαλανομάτη. Το πρωί ξυπνάει και κλαίει βλέποντας παλιά βίντεο από τα γενέθλια του παιδιού. Τα μάτια του είναι καστανά, γίνεται πέντε χρόνων και όταν το ρωτάνε για την ηλικία του δυσκολεύεται να μετρήσει τον αριθμό πέντε με τα δάχτυλα. Το ότι χάθηκε ήταν το λιγότερο που μπορούσε να του συμβεί.

Η «Επιστροφή» δεν σηματοδοτεί την επιστροφή του ΑΝΤ1 στις θεαματικά υψηλές τηλεθεάσεις. Έχει να ανταγωνιστεί μόνο το «Τατουάζ», αλλά δεν κατορθώνει να αποφύγει την επικίνδυνη ζώνη που μετά από λίγο μπορεί να οδηγήσει στον υποβιβασμό.

Το «Τατουάζ» σιγά-σιγά μετατρέπεται σε «Ανδρέας Γεωργίου show». Ο σκηνοθέτης – παραγωγός βρίσκεται πλέον στις περισσότερες σκηνές, σε όσες λείπει μιλούν για αυτόν, δημιουργεί τη βεβαιότητα ότι είναι ζήτημα χρόνου να ακολουθήσει το κόλπο του Φώσκολου και σε λίγο να παίζει τον σωσία του ώστε να μιλάει και με τον εαυτό του. Η πληθωρική του παρουσία διαπράττει την ύβρη να περιορίζει μέχρι και το Ντάνο (τον νέο Κούρκουλο κατά τον Δήμο Βερύκιο), γεγονός που προκαλεί έκρηξη επικριτικών σχολίων από τις φιλότεχνες φαν του ειδώλου. Ήδη τo hashtag #ναφύγειοΓεωργίου καθιερώνεται ως trending topic».