ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυτή είναι η επιστολή για τη Γαλακτοκομική που υπέγραψε ο Βαγγέλης- Είχε… παραπέσει στη Βουλή

Η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ότι θα αναληφθεί πρωτοβουλία για να υπάρξει ευρύτερη συζήτηση του θέματος και θύμισε ότι η βουλευτής της ΝΔ Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου είχε καταθέσει αναφορά για τη γαλακτοκομική σχολή Ιωαννίνων και τις κακές συνθήκες φοίτησης, αναφορά που είχε προσυπογράψει και ο άτυχος Βαγγέλης Γιακουμάκης.

Η επιστολή είχε φτάσει στη Βουλή το Νοέμβριο του 2014.

Σε αυτή τονίζεται ότι δεν υπάρχει ζεστό νερό, ότι αναγκάζονται να μένουν πολλοί φοιτητές μαζί, ότι κάθε 10 παιδιά έχουν μια τουαλέτα.

Δείτε την επιστολή εδώ

Στις 27 Νοεμβρίου του 2014 η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου κατέθεσε στη Βουλή ως αναφορά επιστολή διαμαρτυρίας φοιτητών της Γαλακτοκομικής Σχολής, όπου ο τότε υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γ. Καρασμάνης ενημερώνεται για τα προβλήματα, τις ελλείψεις και τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στη σχολή.

Την επιστολή υπογράφουν οι «απεγνωσμένοι φοιτητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015», ανάμεσα στους οποίους και ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης. Η επιστολή έχει να κάνει με τις συνθήκες υπό τις οποίες ζούσαν και φοιτούσαν οι μαθητές της Γαλακτοκομικής και όχι με το bullying και τον εκφοβισμό που βίωσε ο Βαγγέλης πριν από τον θάνατό του. Η επιστολή διαμαρτυρίας όμως και η αναφορά της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου φαίνεται πως κάπου… παράπεσαν και κανείς δεν ασχολήθηκε.

«Η διαδικασία των αναφορών είναι μια διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου -οι βουλευτές μέσα από αυτές γνωστοποιούν ζητήματα προκειμένου με κάποιον τρόπο να τα δημοσιοποιήσουν και να εκπροσωπήσουν την κοινωνία. Αυτή η διαδικασία έχει εντελώς απαξιωθεί. Έχει μείνει στα χαρτιά…», είπε χαρακτηριστικά η πρόεδρος της Βουλής.

Από την πλευρά της, η βουλευτής της ΝΔ τόνισε: «Πιστεύω ότι κι εμείς ενδεχομένως να μπορούμε στη Βουλή να εμπνευστούμε και να δώσουμε κι εμείς με τη συμπεριφορά μας το καλό παράδειγμα στα νεότερα παιδιά αλλά και σε όλη την κοινωνία, σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζονται τα θέματα μέσα από τη συναίνεση, μέσα από διάλογο, χωρίς λεκτικές επιθέσεις και προφανώς χωρίς να καταφεύγουμε στη βία».