Η έλξη που ασκούν τα προϊόντα της Apple είναι γνωστή παγκοσμίως. Και για το που μπορούν να φτάσουν οι άνθρωποι για να τα αποκτήσουν αρκεί το παράδειγμα ενός Κινέζου, που το 2011 πούλησε το ένα του νεφρό για να καταφέρει να αγοράσει ένα iPhone και ένα iPad.
Aυτή τη φορά όμως η διαφημιστική καμπάνια που εμφανίστηκε στο WeChat (το πιο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης για κινητά στην Κίνα) ήταν πιο εξελιγμένο: «Αντί να δώσετε το νεφρό σας για να πάρετε ένα iPhone 6s μπορείτε τώρα να δώσετε σπέρμα».
Πίσω από την καταχώρηση βρίσκονται δύο από τις μεγαλύτερες τράπεζες σπέρματος της χώρας, οι οποίες πληρώσουν περίπου 785 δολάρια για 40 ml σπέρματος από υγιείς άνδρες ηλικίας μεταξύ 22 και 45 ετών.
Η προσφορά μοιάζει ιδιαίτερα ελκυστική για τους Κινέζους (και για πολλούς άλλους, έχουμε την εντύπωση…) αν και ήδη έχει ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από οργανώσεις. Όμως από την άλλη υπήρξαν πάλι δύο κρούσματα πώλησης νεφρού για αγορά του νέου iPhone κάτι που συγκριτικά με την δωρεά σπέρματος είναι σαφώς λιγότερο πιο επικίνδυνη ως διαδικασία.
Το iPhone είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Κίνα, όπου ήδη υπάρχουν πάνω από μισό δισεκατομμύριο χρήστες smartphones. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αγορά της εταιρίας, καθώς για πρώτη φορά πωλήθηκαν περισσότερα iPhone στην Κίνα παρά στις ΗΠΑ τις πρώτες ημέρες του νέου της τηλεφώνου.
Παρά τον ισχυρότατο ανταγωνισμό από τις μεγάλες κινέζικες εταιρίες στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της Apple έφτασαν στα 16,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 71% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Κάτι που όπως φαίνεται, με τη νέα μέθοδο προσέλκυσης του κοινού, τα νούμερα θα… εκτοξευθούν ακόμα παραπάνω.
Διαβάστε επίσης: