Το πρώτο πράγμα που θα ρωτήσετε είναι τι σχέση μπορεί να έχει ο Κοντορεβιθούλης με τα χαλίκια, Ford και η τεχνολογία πλοήγησης με “ψίχουλα”.
Λογική η ερώτηση. Αλλά για να το καταλάβετε καλύτερα θα πρέπει να θυμηθείτε τι έκανε ο Κοντορεβιθούλης για να μην χάνεται. Καθώς προχωρούσε έριχνε χαλίκια πίσω του και έτσι έβρισκε το δρόμο της επιστροφής.
Κάπως έτσι η Ford συνδύασε τα καινούργια συστήματα πλοήγησης αλλά φυσικά η τεχνολογία πλοήγησης με “ψίχουλα” πρόκειται για ένα λογοπαίγνιο.
Όταν ταξιδεύουμε στην ύπαιθρο σε off-road επιφάνειες, τα τοπόσημα και οι σημάνσεις μπορεί να είναι δυσδιάκριτα, ενώ πολλές φορές τα συμβατικά συστήματα πλοήγησης ενδέχεται να έχουν περιορισμένες δυνατότητες.
Ωστόσο, σε αυτές τις περιστάσεις μπορούμε να υπολογίζουμε σε μία χείρα βοηθείας:
Το νέο Ford Ranger Raptor δημιουργεί ίχνη πλοήγησης “αφήνοντας” στο πέρασμά του για κάθε δευτερόλεπτο που περνά μία εικονική καρφίτσα βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τους οδηγούς να βρουν εύκολα το δρόμο της επιστροφής.
«Είτε πρόκειται για επαγγελματική αποστολή, ή για ένα ταξίδι περιπέτειας, το νέο Raptor είναι γεννημένο για να απολαμβάνει απεριόριστη ελευθερία σε off-road διαδρομές» δήλωσε ο Leo Roeks, director, Ford Performance. «Τα ίχνη πλοήγησης (breadcrumbs) είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος που βοηθά τους οδηγούς να εντοπίζουν με ακρίβεια το δρόμο τους, όσο κι αν έχουν απομακρυνθεί από την αφετηρία.»
Το Ford Ranger είναι το πιο δημοφιλές pickup στην Ευρώπη με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 26.700 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2019. Προϊόν εξέλιξης της Ford Performance, το νέο Ranger Raptor είναι σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές σε όλο τον κόσμο. Με κινητήρα μία έκδοση Bi-turbo του 2.0L EcoBlue diesel της Ford και αγωνιστική ανάρτηση με αμορτισέρ FOX, το Ranger Raptor πωλείται τώρα σε όλη την Ευρώπη. Σημείωστε ότι οι εκπομπές CO2 του Ranger Raptor είναι από 233 g/km και η κατανάλωση από 8,9 l/100 km.