Από τις 9 έως και τις 12 Σεπτεμβρίου, η Ελλάδα θα ζει σε ένα πανηγυρικό κλίμα.
Οι φίλοι των ράλι θα γεμίσουν τα ελληνικά βουνά για να δουν από κοντά το πέρασμα των …θεών. Η FIA αφού μελέτησε τις ειδικές που πρότεινε η αλυτάρχης κυρία Ανίτα Πασσαλή άναψε το πράσινο φως για ξεκινήσουν οι προετοιμασίες.
Το Ράλι Ακρόπολις μετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και κατασκευαστών. Μετά από απουσία οκτώ ετών επιστρέφει στη χώρα μας. Οι τηλεοπτικές εικόνες και οι φωτογραφίες κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης θα κάνουν και πάλι το γύρο του κόσμου.
Ο αγώνας που θα είναι και ο 9ος γύρος του παγκοσμίου Πρωταθλήματος, περιλαμβάνει 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Σχεδιάστηκε με δύσκολες αλλά και τεχνικές ειδικές διαδρομές, είναι απαιτητικός και έχει πολλές εναλλαγές.
Θα ξεκινήσει κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Η Γή των Θεών θα υποδεχθεί τους θεούς του βολάν και η τεχνολογία θα συναντήσει την Ιστορία.
Από την Ακρόπολη οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν μια σούπερ ειδική. Το πού θα γίνει ακριβώς δεν έχει ανακοινωθεί αλλά λέγεται ότι θα είναι έκπληξη. Η αλυτάρχης του αγώνα έχει προτείνει την περιοχή της σούπερ ειδική αλλά χρειάζεται ειδική έγκριση.
Οι αγωνιζόμενοι μετά την σούπερ ειδική που θα είναι πολύ κοντά στην Αθήνα θα κινηθούν προς την Πελοπόννησο. Θα γίνουν δύο ειδικές διαδρομές, οι «Άγιοι Θεόδωροι» ( οι πιο παλιοί την έλεγαν ειδική της Κινέτας) και το «Λουτράκι». Και οι δύο έχουν βραβευθεί από το κοινό του Ράλι Ακρόπολις γιατί είναι γρήγορες και σκληρές.
Η συνέχεια θα δοθεί στις ειδικές διαδρομές Θήβα και Ελάτεια.
Τις επόμενες ημέρες ο αγώνας μεταφέρεται στην Κεντρική Ελλάδα. Η Λαμία γίνεται το επίκεντρο του αγώνα. Θα θυμηθούμε τις φοβερές ειδικές στην Παύλιανη, τους Βωξίτες και το Ελευθεροχώρι ενώ για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία θα δούμε ειδική στην περιοχή «Ταρζάν». Τελευταία φορά που το ράλι Ακρόπολις είχε την ειδική του Ταρζάν ήταν το 1989.
Από αυτόν τον αγώνα κρίνονται πολλά. Η Ελλάδα πρέπει να πάρει άριστα.