Η Citroën για ακόμη μία σχολική χρονιά πρωτοπορεί παρουσιάζοντας την εταιρική καμπάνια “CITROËN SCHOOL n’ COOL” με κύριο μήνυμα “Και φέτος με Citroën School ‘n Cool, ξεκινάει η πιο “άνετη” σχολική χρονιά!”.
Πιστή στην πελατοκεντρική της προσέγγιση, η γαλλική εταιρία στην Ελλάδα ενστερνίζεται τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών και προσφέρει ειδικά προγράμματα αγοράς, με σημαντικό όφελος.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Σεπτέμβριος σηματοδοτεί την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο. Η έναρξη της σχολικής χρονιάς σημαίνει αγορές για σχολικά είδη, αλλά και είδη ένδυσης και υπόδησης. Οι σχολικές υποχρεώσεις αυξάνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, δυσκολεύοντας την απόκτηση ενός νέου οικογενειακού αυτοκινήτου. Ειδικά η φετινή σχολική χρονιά με τις μεγάλες αλλαγές και τις ιδιαιτερότητες στον τρόπο διδασκαλίας πιθανόν να έχει μεγαλύτερες επιβαρύνσεις στα σχολικά είδη και στην προετοιμασία των παιδιών (επιπλέον αγορές ηλεκτρονικών ειδών για τηλε-διδασκαλία).
Με το πρόγραμμα “SCHOOL n’ COOL by Citroën“ η μάρκα προσφέρει αποκλειστικά κατά την περίοδο επιστροφής των μαθητών στα θρανία, όλα της τα μοντέλα σε ειδικές προνομιακές τιμές, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και συνολικό όφελος πολλαπλάσιο του ετήσιου μέσου κόστους αγοράς σχολικών ειδών!
Εναλλακτικά, η Citroën σας δίνει τη δυνατότητα ευέλικτων και άκρως δελεαστικών προγραμμάτων αγοράς για την απόκτηση νέου οικογενειακού αυτοκινήτου, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο της αγοράς, των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων!
Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.