Η εκπληκτική τακτική της Mercedes αλλά και η οδηγία ικανότητα του Λιούις Χάμιλτον, ήταν τα δύο στοιχεία που έδωσαν τη νίκη στον Βρετανό, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, στο Grand Prix της Ουγγαρίας!
Ο Ολλανδός ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τη διατήρησε μέχρι τον 66ο γύρο του αγώνα, καθώς σε εκείνο το σημείο, ο Χάμιλτον έχοντας καλύτερα ελαστικά, κατάφερε να τον προσπεράσει και να δει πρώτος την καρό σημαία.
Ποια ήταν η στρατηγική που έδωσε τη νίκη στον Λιούις Χάμιλτον;
Ο Φερστάπεν όταν ακόμα ήταν επικεφαλής της κούρσας, μπήκε πρώτος να πραγματοποιήσει pit stop, βάζοντας τη σκληρή γόμα των ελαστικών, με τους ανθρώπους της Red Bull να έχουν πάρει την απόφαση πως θα πάνε έτσι μέχρι το τέλος του αγώνα.
Λίγο αργότερα, μπήκε να κάνει το δικό του pit stop o Χάμιλτον, βάζοντας και αυτός με τη σειρά του τη σκληρή γόμα. Η διαφορά ανάμεσα στον Ολλανδό και τον Βρετανό, ήταν στα τέσσερα δευτερόλεπτα, όμως ο δεύτερος κατάφερε να καλύψει τη διαφορά μέσα σε δύο γύρους.
Παρότι ο Χάμιλτον μπόρεσε να τον φτάσει, δεν είχε τη δυνατότητα να τον προσπεράσει σε κανέναν σημείο.
Εκείνη τη στιγμή, πάρθηκε η… μαγική απόφαση από τους ανθρώπους της Mercedes! 20 γύρους πριν το τέλος, ο Βρετανός πιλότος μπήκε στα πιτ για νέα αλλαγή ελαστικών, βάζοντας αυτή τη φορά τη μεσαία γόμα.
Η διαφορά είχε εκτοξευτεί στα 19 δευτερόλεπτα!
Ποιο ήταν το αποτέλεσμα;
Ο Λιούις Χάμιλτον τρέλανε τα χρονόμετρα, κατάπινε τη διαφορά και στον 66ο γύρο πέρασε τον Φερστάπεν, ο οποίος ξέμεινε από ελαστικά!
Μάλιστα, ο Ολλανδός στους τελευταίους γύρους μπήκε για να βάλει φρέσκα ελαστικά, καθώς όπως είπε ο ίδιος από την ενδοεπικοινωνία, δεν θα μπορούσε να τερματίσει. Παράλληλα, πήρε και το βαθμό του ταχύτερου γύρου, σημειώνοντας ρεκόρ πίστας.
Από εκεί και πέρα, την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari, με τον ομόσταβλό του, Σαρλς Λεκλέρκ να ακολουθεί στην τέταρτη θέση. Σε κανένα σημείο του αγώνα οι δύο Ferrari δεν μπόρεσε να απειλήσουν τους δύο πρωτοπόρους.
Μια ακόμα εντυπωσιακή εικόνα από την McLaren με τον Σάινθ να τερματίζει πέμπτος και τον Νόρις να βρίσκεται ένατος.
Ο άτυχος της ημέρας ήταν ο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος στην εκκίνηση είχε επαφή με τον Λεκλέρκ, με αποτέλεσμα να μπει για αλλαγή πτέρυγας και τελικά να ολοκληρώσει τον αγώνα στην όγδοη θέση.