ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To 25% των πωλήσεων στη Volvo είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι πωλήσεις της Volvo tο πρώτο εξάμηνο του 2021 παρουσίασαν αύξηση κατά 41% ενώ τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 13.238 εκατομμύρια σουηδικές κορόνες. Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 141 δισεκατομμύρια κορόνες (SEK) (αύξηση κατά 26%).

Είναι τα καλύτερα αποτελέσματα της εταιρίας στην 94χρονη ιστορία της.

Ο στόχος που είχαν θέσει πριν από μια δεκαετία, χωρίς να έχουν υπολογίσει τις δυσμενέστατες επιπτώσεις από το θανατηφόρο ιό, ήταν 800.000 αυτοκίνητα. Πέτυχαν πωλήσεις 775.000 αυτοκίνητων έχοντας και τη νεκρή περίοδο από τα lockdown στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ολόκληρο τον κόσμο. Σίγουρα στην Ευρώπη υπάρχει μια μεγάλη στροφή των νέων αγοραστών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μόνο η σειρά Recharge κατέχει το 25% των συνολικών πωλήσεων.

Ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO της Volvo Cars  μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων είπε σχετικά:

«Η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη, παρά την έλλειψη ημιαγωγών που έπληξε όλη τη βιομηχανία. Ωστόσο, ακόμη πιο σημαντικό είναι το ότι δείξαμε πως αποτελούμε ηγετική δύναμη στον εξελισσόμενο μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Håkan Samuelsson, Volvo Cars chief executive

Ο στόχος της Volvo Cars είναι έως το 2030 να εξελιχθεί σε μία εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο στόχος που έβαλαν φαίνεται ότι θα επιτευχθεί αφού κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 πήγαν πολύ καλά σε πωλήσεις τα μοντέλα της σειράς Volvo Recharge. Οι πωλήσεις τόσο των αμιγώς ηλεκτρικών όσο και των plug-in υβριδικών Volvo αυξήθηκαν σημαντικά. Όπως αναφέραμε παραπάνω και αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως.

Στη Volvo υποστηρίζουν ότι ανάμεσα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν το υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Ήδη η εταιρία έχει λανσάρει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το Volvo C40 Recharge.

Με τη στρατηγική των online πωλήσεών της ανταποκρίνεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η οποία επίσης μεταβάλλεται. Οι online πωλήσεις της εταιρείας λειτουργούν πλέον σε αρκετές αγορές με διαφανείς και ευέλικτες προσφορές για τους πελάτες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται πακέτα service και επισκευών, καθώς και προτάσεις ολοκληρωμένης ασφάλισης. Οι συνδρομές στο πρόγραμμα Care by Volvo πενταπλασιάστηκαν στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου και αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερα από 10.000 συμβόλαια.

Από εδώ και στο εξής, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω του volvocars.com. Οι πελάτες μπορούν να δώσουν την παραγγελία τους στον τόπο που προτιμούν, είτε στο σπίτι τους είτε σε ένα Volvo Studio είτε με τη βοήθεια ενός Επίσημου Διανομέα.