Καταστροφική αποδείχθηκε η ιδέα για τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση εταιρείας με ποδήλατα γυμναστικής η οποία περιγράφηκε από πολλούς ως «σεξιστική και δυστοπική» με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει 1,5 δισ. δολάρια της χρηματιστηριακής της αξίας.
Στη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τίτλο «The gift that gives back» πρωταγωνιστεί μια γυναίκα η οποία λαμβάνει ως δώρο ένα ποδήλατο γυμναστικής το πρωί των Χριστουγέννων.
Το βίντεο, σύμφωνα με το σενάριο, εμπνέει τη γυναίκα να καταγράφει σε blog τις καθημερινές της «διαδρομές» με το ποδήλατο.
Οι επικριτές του σεναρίου κάνουν λόγο, ακόμα, για μια «ανόητη» διαφήμιση δεδομένου ότι η πρωταγωνίστρια είναι ήδη αδύνατη πριν λάβει ως δώρο το ποδήλατο.