Προσβολή στη μνήμη των εκατοντάδων νεκρών των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων.
Όσο έξυπνος και δημιουργικός ή ευφάνταστος, μπορεί να είναι ένας διαφημιστής, δεν επιτρέπεται να ξεπερνάει ένα όριο, εκείνο του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής, πόσο μάλλον της ανάμνησης και της τιμής στην μνήμη των νεκρών.
Η ομάδα μάρκετινγκ της Malaysia Airlines, ξεπέρασε κάθε όριο, με έναν μακάβριο και προσβλητικό τρόπο, που σκέφτηκε, για να μπορέσει να κερδίσει κάποια από τη χαμένη της αξιοπιστία μετά τα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα που σόκαραν τον πλανήτη.
Οπως μεταδίδει το περιοδικό Time η αεροπορική εταιρεία διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας και στον οποίο καλούσε τους υποψήφιους πελάτες να δηλώσουν τι θα ήθελαν να κάνουν πριν πεθάνουν, αλλά και που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να κοινοποιήσουν στην εταιρεία τις «επιθυμίες» αυτές, που είναι γνωστές στις ΗΠΑ και άλλες αγγλόφωνες χώρες ως «bucket list», και στη συνέχεια, μετά από κλήρωση, κάποιοι θα κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια και αμέτρητα iPads.
Η καμπάνια αυτή ανέβηκε στην επίσημη σελίδα της Malaysia, ωστόσο, προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων, καθώς τους τελευταίους μήνες συνέβησαν τα δύο δυστυχήματα σε Ινδικό και Ουκρανία που κόστισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.
Οπως ήταν αναμενόμενο η καμπάνια αυτή κατέβηκε ταχύτατα και πλέον το link στην επίσημη σελίδα της εταιρείας δεν οδηγεί πουθενά, καθώς οι αρμόδιοι μάλλον συνειδητοποίησαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών με αυτόν τον τρόπο.