Μία απίστευτη ιστορία από την Ινδία έρχεται στην επιφάνεια μέσω του Guardian, με την εφημερίδα να αποκαλύπτει ότι πελάτης κατάφερε να εξαπατήσει το παντάστερο ξενοδοχείο που διέμενε και να μην πληρώσει τίποτα για περίπου δύο χρόνια!
Συγκεκριμένα, η αστυνομία της Ινδίας αναζητά τον Ankush Dutta, τον πελάτη του πεντάστερου ξενοδοχείου, ο οποίος έμεινε 603 βράδια άνευ πληρωμής. Ο Dutta έκλεισε δωμάτιο, στο «Roseate House» στο Δελχί, για διαμονή μιας νύχτας.
Ο πελάτης, δηλαδή, έπρεπε να αποχωρήσει στις 31 Μαΐου του 2019, όμως, τελικά, έμεινε μέχρι τις 22 Ιανουαρίου του 2021, 603 βράδια παραπάνω από το προβλεπόμενο της κράτησης, αφήνοντας πίσω του απλήρωτο λογαριασμό 70.000 δολαρίων!
Η εφημερίδα «Indian Express» καταγράφει πως η αστυνομία δήλωσε ότι «…οι λογαριασμοί παραποιήθηκαν για να αποκρύψουν τις πραγματικές οφειλές».
Οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου κατήγγειλαν ότι στην υπόθεση εμπλέκονται και υπάλληλοι της επιχείρησης, καταγγέλοντάς τους για συνωμοσία, πλαστογραφία και εξαπάτηση.
Οι Αρχές αναφέρουν ότι υπάρχουν υποψίες για δωροδοκία των μελών του προσωπικού, έτσι ώστε να πειραχτούν τα εσωτερικά συστήματα λογισμικού του ξενοδοχείου.