ΔΙΕΘΝΗ

Η διαφήμιση με τα 10 εκατομμύρια views σε 5 ημέρες!

diafimisi

Με άρωμα Χριστουγέννων η πρόσφατη διαφήμιση του πολυκαταστήματος John Lewis πρόκειται να ξυπνήσει τα πιο τρυφερά μας συναισθήματα.

Μία ζεστή και τρυφερή ιστορία φιλίας ξεδιπλώνεται σε λίγα μόλις λεπτά μέσα από ένα συγκινητικό διαφημιστικό σποτάκι που ετοίμασε το αγγλικό πολυκατάστημα John Lewis ενόψει των Χριστουγέννων. Ο καλύτερος φίλος του μικρού Σαμ είναι ένας χαριτωμένος πιγκουίνος, ο Monty, μαζί με τον οποίο περνά τον ελεύθερό του χρόνο. Οι δύο μικροί φίλοι είναι αχώριστοι σε κάθε δραστηριότητα της ημέρας, από τις βόλτες στην πόλη ως και στο κρεβάτι, όμως ο Monty αισθάνεται ένα κενό.

Τα ερωτευμένα ζευγάρια που τριγυρνούν στους δρόμους, τα ζευγάρια που φιλιούνται με πάθος μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης, κεντρίζουν την προσοχή του Monty κάνοντάς τον να νιώθει μοναξιά. Ο Σαμ αντιλαμβάνεται την ανάγκη του φίλου του και θα βρει τον τρόπο να ικανοποιήσει την επιθυμία του…

Το ανατρεπτικό τέλος, το οποίο δεν θα αποκαλύψουμε, φαίνεται σαν να είναι επηρεασμένο από την επιτυχημένη τελευταία ταινία του σκηνοθέτη Πάνου Κούτρα, Xenia, η οποία βρέθηκε στο Φεστιβάλ Καννών, αποσπώντας ένα δυνατό, παρατεταμένο χειροκρότημα.

πηγή: pathfinder.gr