Κατά 8% αύξησε κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2019 τους ενεργούς μηνιαίους χρήστες του το Facebook, όσους δηλαδή το χρησιμοποιούν έστω και μια φορά το μήνα, οι οποίοι έφτασαν πλέον τα 2,5 δισεκατομμύρια!
Ωστόσο, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, παρόλο που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής online διαφημίσεων παγκοσμίως, στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 παρουσίασε επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του (25% σε σχέση με πριν ένα έτος), ενώ και οι δαπάνες του παρέμειναν πολύ υψηλές (αύξηση 34% στα 12,2 δισ. δολάρια).
Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο παραδέχθηκε ότι, καθώς επεκτείνεται διεθνώς, η ανάπτυξή του θα συνεχίσει να επιβραδύνεται, κάτι που θα φανεί και στο πρώτο τρίμηνο του 2020.