ΔΙΕΘΝΗ

Συμβαίνουν και αυτά… η ληστεία της έφερε τύχη

Η ιστορία της ξεκινάει ένα πρωινό που καθόταν σε μια καφετέρια στο Astor Place και εργαζόταν για την startup επιχείρησή της με το όνομα "Classtivity", όταν ξαφνικά ένας άνδρας κατευθύνθηκε προς το μέρος της, την ψέκασε στο πρόσωπο με σκοπό να μην μπορεί να αντιδράσει και της έκλεψε το laptop και το κινητό.

"Ποτέ δεν με ενδιέφερε ένα δυνατό σώμα μέχρι πριν. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα δεχθώ επίθεση μέσα σε μια καφετέρια," είπε η Kadakia στο Business Insider.

Η εν λόγω κυρία, είναι μικροκαμωμένη, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι είναι μια παγκοσμίου κλάσης χορεύτρια, ξεκινώντας από την ηλικία των τριών ετών. "Εκείνη η στιγμή με παρακίνησε να μάθω να προστατεύω τον εαυτό μου καλύτερα και αυτό λειτούργησε ως κίνητρο να τελειοποιήσω την επιχείρησή μου", αναφέρει η ίδια.

Η ληστεία συνέβη πριν από δύο χρόνια. Από τότε, η startup της Kadakia, "ClassPass" έχει μετατραπεί από μια εταιρεία στα όρια της πτώχευσης, σε αναδυόμενη επιχείρηση.

Η αρχική ιδέα της Kadakia, ήταν το Classtivity, ένα σύγχρονο γυμναστήριο σε τοπικό επίπεδο. Όμως, λιγότερες από 100 εγγραφές έγιναν κατά το πρώτο έτος της εταιρείας. Ακόμα και όταν έριξαν το ποσό συνδρομής στα 49 δολάρια, ο αριθμός των πελατών ήταν μικρός.

Τον Μάρτιο του 2013, η ομάδα της Kadakia άρχισε να εργάζεται για το σχέδιο Β. Παρατήρησαν ότι οι πελάτες προσπαθούσαν να "χακάρουν" το σύστημα ώστε να έχουν την προσφορά των 49 δολ. και ταυτόχρονα ήθελαν να δοκιμάζουν πολλές αίθουσες γυμναστικής και όχι τις ίδιες ξανά και ξανά. Έτσι η Kadakia και η συν-ιδρυτής, Mary Biggins, πήγαν από πόρτα σε πόρτα για να προωθήσουν την νέα τους ιδέα.

Η ιδέα τους ήταν το "ClassPass", ένα μηνιαίο γυμναστήριο για τους ανθρώπους που θέλουν να είναι σε φόρμα. Αλλά σε αντίθεση με ένα απλό γυμναστήριο, το ClassPass δεν δεσμεύει τους πελάτες σε ένα είδος προπόνησης ή σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Δίνοντας μια συνδρομή της τάξεως των 99 δολ., τα μέλη μπορούν να χρησιμοποιούν εκατοντάδες αίθουσες γυμναστικής από χώρους κατασκηνώσεων έως και spa. Το ClassPass δίνει σε κάθε χώρο το συμφωνηθέν ποσό και απομυζεί το υπόλοιπο της μηνιαίας συνδρομής. Τα μέλη μπορούν να εγγραφούν για τον ίδιο χώρο μόνο τρεις φορές το μήνα, ώστε το ClassPass να μην "εκμεταλλεύεται" τους πιστούς πελάτες και την τιμολόγηση των εταίρων της.

Από την έναρξή της επιχείρησης τον περασμένο Μάιο, πελάτες έχουν κλείσει περισσότερα από 350.000 μαθήματα μέσω της πλατφόρμας. Υπάρχουν μερικές εκατοντάδες στούντιο στη Νέα Υόρκη όπου οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν. Το ClassPass επίσης, ξεκίνησε πρόσφατα στη Βοστώνη και στο Λος Άντζελες. Την επόμενη εβδομάδα θα συνεργαστεί με περίπου 40 χώρους στο Σαν Φρανσίσκο.

Η Kadakia αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα team 28 ατόμων και οι επενδυτές έδωσαν για την ClassPass 4 εκατ. δολάρια τον Μάρτιο και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν και άλλα χρήματα στην εταιρεία.

"Ποτέ δεν θα τα είχα καταφέρει εάν δεν με είχαν κλέψει. Έμαθα πολλά μέσα από αυτή την εμπειρία", δηλώνει η επιτυχημένη επιχειρηματίας.

Πηγή: newmoney.gr