Από ότι φαίνεται, πολύ σύντομα θα πρέπει να αλλάξουμε το γνωστό ανέκδοτο για τον Johny Walker που φεύγει όταν έρχεται η μέρα, έστω και για περιορισμένο αριθμό μπουκαλιών!
Στις ΗΠΑ θα κυκλοφορήσει μια limited παρτίδα μπουκαλιών της σειράς black label των 12 ετών, μόνο που αντί για τη γνωστή μας φιγούρα του Johny, θα απεικονίζεται η σέξυ σιλουέτα της Jane. Το επώνυμο, ευτυχώς, θα μείνει ίδιο.
Το λανσάρισμα της Jane Walker είναι μέρος της καμπάνιας «Keep Walking America» που ξεκίνησε το 2016, μιας προσπάθειας για άνοιγμα σε ευρύτερο κοινό, με διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ισπανόφωνους και βετεράνους. Για κάθε μπουκάλι κόστους 34 δολαρίων, η παραγωγός εταιρία θα δωρίζει ένα δολάριο σε οργανισμούς που προωθούν τις γυναίκες.
«Το ουίσκι είναι μια κατηγορία ποτού που φοβίζει της γυναίκες», δήλωσε η αντιπρόεδρος της Johnnie Walker, Stephanie Jacoby. «Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να προσκαλέσουμε γυναίκες στο brand», συμπλήρωσε.