GOOGLE NEWS, slider, ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Έτοιμη για νέα υποβρύχια η Ελλάδα

Οι γαλλικές φρεγάτες δεν είναι το μόνο που έχει να περιμένει το Πολεμικό Ναυτικό αφού άνοιξε η κουβέντα για ακόμα δύο υποβρύχια. Από την άλλη ο εκσυγχρονισμός των παλαιοτέρων φρεγατών ΜΕΚΟ πάει όπλως όλα
δείχνουν πίσω.

Γράφει ο Κώστας Αττίας

Ειδήσεις βγήκαν στις επαφές της πολιτικής και στρατιωτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας με τους εργαζόμενους στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά οι οποίοι όπως είναι φυσικό έχουν αγωνία για το μέλλον τους
και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα στο να υπάρξει κατασκευαστικό έργο που θα υλοποιήσουν ελληνικά χέρια στην υπόθεση της αγοράς των γαλλικών φρεγατών.

Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα της Ελληνικής συμμετοχής παραμένει ανοιχτό όσο η διαπραγμάτευση τρέχει με την Ελλάδα να πιέζει τους Γάλλους να δώσουν κάποιο κατασκευαστικό έργο και στην Ελλάδα. Ανάλογες
άλλωστε συμφωνίες έχουν πετύχει για παράδειγμα οι Αιγύπτιοι οπότε δεν αποκλείεται και η Ελλάδα να καταφέρει κάτι στο τέλος.

Η υπόθεση της αναβάθμισης των φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ που διαθέτει στο οπλοστάσιο του το Πολεμικό Ναυτικό έχει άμεση συνάρτηση όπως όλα δείχνουν με τις εξελίξεις στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του ναυπηγείου και
την πιθανή τοποθέτηση νέων επενδυτών στο ναυπηγείο. Το Πολεμικό Ναυτικό πριν οδηγήσει τα πλοία του στα ναυπηγεία θέλει να είναι ξεκάθαρο το τι συμβαίνει για να μην βρεθεί μπροστά σε εκπλήξεις οπότε το πρόγραμμα πάει πίσω μέχρι τότε.

Η είδηση όμως στην συνάντηση των εργαζομένων με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και τον Αρχηγό ΓΕΝ ήρθε σε ότι αφορά τα υποβρύχια, με το Υπουργείο, σύμφωνα με τους εργαζόμενους στα ναυπηγεία, να δίνει διαβεβαιώσεις πως θέλει να υλοποιήσει το πρόγραμμα κατασκευής δύο ακόμα υποβρυχίων τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (214) για το Πολεμικό Ναυτικό κάτι όμως που θα ξεκινήσει όταν ολοκληρωθεί η δικαστική διαμάχη του
δημοσίου με τους πρώην ιδιοκτήτες του ναυπηγείου.

Μέχρι τότε πάντως ο Υπουργός σε ότι αφορά τις αγωνίες των εργαζομένων δεσμεύτηκε να υπάρξει τροπολογία για μισθολογικά και ασφαλιστικά ζητήματα των εργαζόμενων ενώ στο τραπέζι έχει μπει και η μεταφορά του προσωπικού από σταθμούς του μετρό.