Ότι έχετε μάθει και ότι θυμάστε από τις συναλλαγές των πολιτών με τις τράπεζες θα πρέπει να το ξεχάσετε.
Εδώ και καιρό τα καταστήματα των τραπεζών έχουν αρχίζει σταθερά να μετασχηματίζονται σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατείας με αποτέλεσμα να μπαίνει τέλος στα παραδοσιακά γκισέ από τα οποία η πελατεία των τραπεζών πραγματοποιούσε τις περισσότερες συναλλαγές: καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, ενημερώσεις βιβλιαρίων, πληρωμές λογαριασμών κ.α.
Όλες οι γνωστές συναλλαγές θα πραγματοποιούνται
μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων, προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων.
Η απόφαση έχει παρθεί και έτσι οι τράπεζες εχουν αποφασίσει να καταργήσουν τα βιβλιάρια καταθέσεων προωθώντας τύπους λογαριασμών που δεν συνδέονται με βιβλιάριο αλλά η ενημέρωση γίνεται με μηνιαίο statement.
Ταμίες τραπεζών δεν θα υπάρχουν και το προσωπικό θα επικεντρωθεί σε έναν συμβουλευτικό ρόλο αλλά και εκπαιδευτικό, για σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, τόσο προς τον πελάτη-επιχειρηματία όσο και προς τον πελάτη της λιανικής τραπεζικής.