GOOGLE NEWS, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κρίμα! Εκτός από το ERC του 2020 το Ράλι Ακρόπολις!

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πάνω που ελπίζαμε ότι το 2020 θα βλέπαμε εργοστασιακά αυτοκίνητα, πάνω που ήμασταν έτοιμοι για να πανηγυρίσουμε την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στα ελληνικά χώματα, μας ήρθε το χαστούκι.

  • Του Πέρη Χαλάτση

Το τι έκανε η ΟΜΑΕ ; Αυτό θα το κρίνετε εσείς.

Το τι θα κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη που έδειξε ενδιαφέρον και πόσο θα αποδώσουν οι επαφές του υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη η του Γ.Γ ρ. Αθλητισμού κ. Γιώργου Μαυρωτά, θα το δούμε το 2021.

Προς το παρόν απογοήτευση. Σας παραθέτουμε ατόφια την ανακοίνωση της ΟΜΑΕ και εσείς θα αποφασίσετε πως θα τους κρίνετε.

«Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport της FIA και ο Promoter του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, Eurosport Events Limited, δεν συμπεριέλαβαν το Ράλι Ακρόπολις στο πρόγραμμα του ERC της επόμενης χρονιάς. Παρόλα αυτά, η ΟΜΑΕ εξετάζει σοβαρά εναλλακτική πρόταση της FIA για την προσθήκη του αγώνα ως αναπληρωματικού στο πρόγραμμα του 2020, η οποία θα ανακοινωθεί όταν οριστικοποιηθεί.

Έπειτα από διαβεβαιώσεις που είχε λάβει από την EEL το Νοέμβριο του 2018 ότι το Ράλι Ακρόπολις θα επέστρεφε στο πρόγραμμα του ERC το 2020, η ΟΜΑΕ εργαζόταν για τη θεσμική και οικονομική εξασφάλιση του αγώνα.

Ενώ η οικονομική εξασφάλιση επετεύχθη χάρη στην έγκαιρη και καίρια συμβολή των συνδιοργανωτών και των χορηγών του αγώνα, η προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στους διεθνείς κανονισμούς της FIA καθυστέρησε πέραν του χρονικού σημείου στο οποίο θα ήταν εφικτό να αναστραφεί η απουσία του Ακρόπολις από τα προγράμματα των διεθνών αγώνων του 2020.

Πιο συγκεκριμένα, η ΟΜΑΕ ήλπιζε ότι το ζήτημα του θεσμικού πλαισίου θα είχε λυθεί στη θητεία της προηγούμενης κυβέρνησης – κάτι που δεν συνέβη. Παρά το άμεσο ενδιαφέρον της νέας κυβέρνησης, η καθυστέρηση ήταν καθοριστική, και οι συμφωνίες του Promoter του ERC με άλλους διοργανωτές ήταν πια δεδομένες.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας εξακολουθεί να διατηρεί, όπως διατηρούσε ανέκαθεν, αγαστή συνεργασία με τη FIA και με τον Promoter του ERC – και κατανοεί τις προκλήσεις που ενδεχομένως ο δεύτερος αντιμετωπίζει.

Σε κάθε περίπτωση η ΟΜΑΕ, με τις ρεαλιστικές ελπίδες της συνεχούς και έμπρακτης συμπαράστασης του Υφυπουργείου Αθλητισμού, καθώς και με την προσοχή και την επιφυλακτικότητα που αρμόζει σε ανάλογες περιστάσεις, συνεχίζει τις προσπάθειές της ώστε το Ράλι Ακρόπολις να βρει στο μέλλον τη θέση που του αρμόζει στο άκρως ανταγωνιστικό διεθνές στερέωμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Κλείνοντας οφείλουμε να εξάρουμε τη βούληση και το ρόλο της νέας κυβέρνησης, όπως εκφράζονται μέσα από τις ενέργειες του Υφυπουργείου Αθλητισμού όσον αφορά: στην προσπάθεια διεκδίκησης του Ράλι Ακρόπολις, στην ανάδειξη θεμάτων που αφορούν στην οδική ασφάλεια και συνδέονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην προώθηση του θεματικού τουρισμού μέσω διοργανώσεων του motorsport.»

Τι να πει κανείς εκτός από ΝΤΡΟΠΗ! Χάσαμε τη μεγαλύτερη προβολή που είχε παγκοσμίως η χώρα μας.