Ο πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α υπέβαλε την υποψηφιότητά του για τις επερχόμενες εκλογές της ΟΜΑΕ
- Του Πέρη Χαλάτση
Με το δικό του τρόπο, χωρίς να μασάει τα λόγια του και έχοντας υπόψη του τα πίσω- μαχαιρώματα των αυλοκολάκων και καρεκλοκενταύρων, ο Μάριος Ηλιόπουλος που σήμερα είναι πρόεδρος των Οδηγών Αγώνων (Σ.Ο.Α.Α) υπέβαλε την υποψηφιότητα του για την προεδρία της ΟΜΑΕ. Η κίνηση αυτή θα έχει ενδιαφέρουσες εξελίξεις στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου αφού όπως όλα δείχνουν η τράπουλα θα ανακατευτεί για τα καλά.
Στη συνέντευξη που έδωσε αναφέρθηκε στη φθίνουσα πορεία που έχουν οι αγώνες του αυτοκινήτου. Και αυτό οφείλεται στην κακή οργάνωση κάποιων Σωματείων αλλά και στην έλλειψη προβολής των αγώνων.
Υπάρχει ένα τρίπτυχο επιτυχίας είπε στη συνέντευξη ο σημερινός πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α. Και αυτό είναι : Ασφαλείς αγώνες (μέτρα για αγωνιζόμενους και θεατές) , ποιότητα με άριστους τεχνικούς ελέγχους και προβολή των αγώνων.
«Οι αγώνες χρειάζονται εξυγίανση. Σωστή οργάνωση και κέφι. Θέλουν δουλειά και αποτελεσματικότητα. Όχι πολλά και παχιά λόγια» είπε ο Μάριος Ηλιόπουλος. Και συνέχισε: «Από την άλλη πλευρά πρέπει να πείσουμε όλους όσους αντιδρούν με τη ρυμούλκηση των αγωνιστικών, ότι η νομοθεσία πρέπει να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα. Στο σήμερα. Να μπορεί ο αγωνιζόμενος να μεταφέρει το αγωνιστικό του με ασφάλεια στους αγώνες».
Κύριος στόχος του Μάριου Ηλιόπουλου είναι η εξυγίανση του σπορ και να επιστρέψει ο κόσμος που αγαπάει τους αγώνες στους… αγώνες.
«Οι ελληνικοί αγώνες πρέπει να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν νέους ηλικιακά αλλά και νέους στον χώρο οδηγούς» είπε ο πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α.
Στην αρχή της συνέντευξης δήλωσε ότι αισθάνθηκε προδομένος από την έκπτωτη διοίκηση του σπορ, καθώς τα μέλη της εκμεταλλεύτηκαν την προσπάθειά του να στηρίξει το άθλημα τα τελευταία χρόνια. Κάποιοι τον κατηγόρησαν ότι στήριξε πρόσωπα. Και εδώ ο Μάριος Ηλιόπουλος είπε ότι αυτοί που τον κατηγόρησαν δεν κατάλαβαν ότι στήριξε την Ομοσπονδία και όχι πρόσωπα.
Τον Απρίλιο του 2018 ο Σ.Ο.Α.Α. κατέθεσε στην Ο.Μ.Α.Ε δέκα σημεία «Εξυγίανσης και Προόδου». Δεν έγινε τίποτα. Γιατί δεν υπήρχε οργάνωση, μάνατζμεντ, διαχείριση. Όσον αφορά τη διοίκηση που θα κληθεί να ασκήσει, ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά πως θα έχει την φιλοσοφία του μάνατζμεντ, με ανθρώπους «κλειδιά», με έργο και πειθαρχεία, οι οποίοι θα αξιολογούνται και αν δεν μπορούν να προσφέρουν δεν θα αποτελούν κομμάτι της Ομοσπονδίας.
Ο Μ. Ηλιόπουλος αναφέρθηκε στα Σωματεία που είναι η ραχοκοκαλιά του σπορ. Και κατέκρινε όλους αυτούς που βρίσκονται κολλημένοι στις καρέκλες τους και δεν αναζητούν λύσεις για την προβολή των αγώνων.
Δεν παρέλειψε να πει ότι η απόφαση που πήρε είναι δύσκολη. Κάποιοι του πρότειναν να μην βάλει υποψηφιότητα. Όμως ο ίδιος ομολόγησε ότι συγκινήθηκε από την ανταπόκριση των Σωματείων που αγαπούν και σέβονται τους αγώνες και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα παρά τις αντιξοότητες που συναντούν.
Χαρακτηριστικά είπε:«Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του καθήκοντος, όπως αυτό προκύπτει από τις βασικές αρχές που έχω σαν άνθρωπος. Αισθάνθηκα μεγάλη συγκίνηση στην πρόσφατη συνάντηση με τα Σωματεία και ήταν αυτός ένας παράγοντας που μίλησε στο μυαλό μου και στην καρδιά μου».
Οι εκλογές θα γίνουν το Σαββατοκύριακο (22-23 Φεβρουαρίου). Αν εκλεγεί πρόεδρος ο Μ.Ηλιόπουλος θα πρέπει να παραιτηθεί από πρόεδρος του ΣΟΑΑ – θέση που κατέχει τα τέσσερα τελευταία χρόνια -και να δώσει τη σκυτάλη σε κάποιο άλλο πρόσωπο που θα λειτουργήσει σωστά και αξιοκρατικά.
Στο ερώτημα αν ως πρόεδρος της ΟΜΑΕ θα μπορεί να τρέχει και στους αγώνες είπε: «Γνωρίζω καλά μέσα από τις αξίες μου, τον τρόπο με τον οποίο θα προφυλάξω τα ιδανικά μου και τις μάχες για την νομιμότητα, τις οποίες έδωσα στο παρελθόν. Θα συνεχίσω να τρέχω. Δεν πρόκειται να κρεμάσω τα γάντια μου. Γιατί πάνω από όλα είμαι αγωνιζόμενος».
Σχετικά με τον αριθμό των αγώνων είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν αν είναι περισσότεροι η λιγότεροι. Τον ενδιαφέρει όμως να είναι αξιοπρεπείς με ικανοποιητικές συμμετοχές.
Τέλος, για την οικονομική κακοδιαχείριση της προηγούμενης διοίκησης είπε ότι αυτός θα σεβαστεί τα αποτελέσματα του ελέγχου που θα κάνουν οι ορκωτοί λογιστές.
Αυτός θα επικεντρωθεί στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγωνιζόμενοι. Και πρώτος στόχος του είναι η νόμιμη μεταφορά των αγωνιστικών με τα τρέιλερ καθώς επίσης η τοποθέτηση επαγγελματιών σε θέσεις-κλειδιά που θα αλλάξουν την εικόνα των αγώνων.