GOOGLE NEWS, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

O VINCENT COBÉE είναι ο νέος CEO της CITROËN

Από τις 15 Ιανουαρίου του 2020, η Linda Jackson ανέλαβε νέο ρόλο στην ιεραρχία του Ομίλου της PSA, μέσω του οποίου θα επιδιωχθεί, τόσο η συνοχή της εικόνας των Μαρκών μέσα στον Όμιλο PSA, όσο και οι ξεκάθαρες γραμμές διαφοροποίησης σε στρατηγικό και όχι μόνο επίπεδο.

Η Linda Jackson η οποία θα αναφέρεται απευθείας στον Carlos Tavares θα διαμορφώσει το  νέο portfolio για τις μάρκες του Ομίλου.

Ο Vincent Cobée, που μέχρι πρότινος κατείχε τον τίτλο του Deputy Citroën CEO, θα διαδεχτεί την Linda Jackson στη θέση του CEO της Citroën, καθώς και σε αυτή του Μέλους της Παγκόσμιας Εκτελεστικής Επιτροπής.

Ο Vincent Cobée έχει ευρύτατη εμπειρία από διεθνείς αγορές, κάτι που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για να επιτύχει τους στόχους της Citroën για ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου,  Carlos Tavares, αναφέρθηκε στις οργανωτικές αλλαγές:

“Μετά από 6 χρόνια στα ηνία της Citroën, κατά τη διάρκεια των οποίων κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τη θέση της εταιρείας στην αγορά, αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τα μερίδια στις κατά τόπους αγορές της Ευρώπης, με χαρά ανακοινώνω πως η Linda Jackson που εκτός των άλλων προετοίμασε ιδανικά το έδαφος για τη δυναμική είσοδο της μάρκας σε νέες κατηγορίες, αναλαμβάνει νέα καθήκοντα στον Όμιλο PSA.”

O Vincent Cobée, είναι 51 ετών και έχει αποφοιτήσει από τα Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées, καθώς και από το Harvard Business School. Η εμπειρία του τον βοήθησε να κάνει μια διεθνή καριέρα: Στον Καναδά το 1996 για την Egis Projects είχε τη θέση του Διευθυντή Νέων Projects και το 1997 στις Φιλιππίνες προήχθη σε Ανώτερο Διευθυντικό Στέλεχος.

Η επαφή του με την αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε το 2002, όταν και ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Nissan Motor Corporation. Περνώντας από διάφορες θέσεις, έφτασε το 2010 να τεθεί Επικεφαλής της μάρκας Datsun. Από το 2017, στη Mitsubishi Motors Corporation, είχε τη θέση του Εκτελεστικού Διευθυντή, με τομέα ευθύνης τη στρατηγική τοποθέτηση των προϊόντων της εταιρείας, καθώς και της εξέλιξης των προγραμμάτων εξέλιξης.