Αλήθεια τι θα συνέβαινε αν στη θέση του Ράσελ βρισκόταν ο Χάμιλτον. Πως είναι δυνατόν μια τόσο σοβαρή ομάδα να κάνει τόσα λάθη και μάλιστα σε δύο οδηγούς που ήταν 1-2 στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Ο Ράσελ αντικατέστησε τον Χάμιλτον που είναι σε καραντίνα για κορωνοϊό. Κέρδισε την pole position. Κράτησε την πρώτη θέση και θα μπορούσε να ήταν αυτός ο νικητής αν δεν συνέβαιναν τόσα λάθη. Όχι από τον ίδιο αλλά από την ομάδα που τον κάλεσε να αντικαταστήσει τον Χάμιλτον.
Είναι δυνατόν ένας έμπειρος τιμ μάνατζερ να καλεί τους δυο πιλότους του για διπλό πιτ στοπ;
Πρώτο βασικό λάθος ήταν το διπλό pit stop. Μπήκε πρώτος ο Ράσελ και πίσω του ο Μπότας. Ο Μπότας έμεινε για 30 δεύτερα. Σημειώστε ότι για μια αλλαγή τεσσάρων ελαστικών χρειάζονται κανονικά από 1.8 έως 2.3 δευτερόλεπτα. Μόνο καφεδάκι δεν πρόλαβε να πιει ο Μπότας.
Το δεύτερο πιο σοβαρό είναι ότι μπέρδεψαν τα ελαστικά. Άλλα έπρεπε να βάλει ο Μπότας και άλλα ο Ράσελ που ήταν επικεφαλής του αγώνα.
Λίγους γύρους μετά την αλλαγή των ελαστικών ο Ράσελ επέστρεψε στα pit γιατί είχε πρόβλημα με τις γόμες των ελαστικών ενώ δεν έχει διευκρινιστεί αν στο ένα λάστιχο είχε χάσει και αέρα. Περιμένουμε και μια απάντηση από την Pirelli . Τι άραγε θα μας πει. Το γεγονός είναι ότι ο συμπαθέστατος Ράσελ από πρώτος βρέθηκε στην προτελευταία θέση.
Αν βρισκόμασταν στην αρχή του πρωταθλήματος θα υποπτευόμασταν άλλα πράγματα. Ωστόσο κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.
Πρέπει να ξέρετε ότι ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον πήρε τις καλύτερες κριτικές. Ήταν καταπληκτικός. Και αν δεν ανέβηκε στο πόντιουμ και μάλιστα στην 1η θέση δεν οφείλεται σ αυτόν αλλά σε κάποιους άλλους. Αλλά και ο Μπότας έπρεπε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί. Τον άφησαν όμως να περιμένει 30 δευτερόλεπτα και μόλις μετά βίας πλασαρίστηκε στην 8η θέση ενώ πίσω του στην 9η θέση βρέθηκε ο Ράσελ που κατάφερε μέσα σε πέντε γύρους να μπει στη δεκάδα. Γιατί όταν βγήκε από τα pit για το ελαττωματικό ελαστικό ήταν πλέον στην προτελευταία θέση.
Τα λάθη της Mercedes ωφέλησαν την ομάδα της Racing Point BWT F1 Team. Ο Μεξικανός οδηγός Σέρχιο Πέρες ήταν αυτός που εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και είδε πρώτος την καρώ σημαία του τερματισμού. Ήταν η πρώτη φορά που ο Πέρες ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Κρατώντας τη σημαία της πατρίδας, δακρυσμένος αλλά συγκρατημένος εκτός από τη χαρά για τη νίκη του δεν αναφέρθηκε στο 2021 που δεν έχει βρει ομάδα να αγωνιστεί.
Στη 2η θέση ανέβηκε ο Γάλλος Οκόν (Renault) και στη 3η θέση ο Στρολ (Racing Point BWT F1).
Πριν ξεκινήσει ο αγώνας λέγαμε ότι θα γίνει μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Mercedes και του Φερστάπεν. Αυτό θα συνέβαινε αν στα πρώτα λεπτά του αγώνα δεν συνέβαινε ένα κουτό ατύχημα. Ο Λεκλέρ ακούμπησε τον Πέρεζ , τα δύο μονοθέσια άλλαξαν γραμμές και ο Φερστάπεν που βρέθηκε ανάμεσα τους για να μην συγκρουσθεί πήγε ευθεία. Με το που βγήκε όμως από την πίστα και ακούμπησε στην άμμο έσπασε η ανάρτησή του. Ποιος θα το πίστευε ότι στα πρώτα λεπτά του αγώνα θα γίνονταν τόσες ανατροπές.
Μια κουτή σύγκρουση και ένα αδιανόητο λάθος της Mercedes έφερε μπροστά την ομάδα της Racing Point που έκανε το 1-3.