Ήταν λογικό και φυσικά κανένας από τους αντιπροσώπους καινούργιων Αυτοκινήτων δεν ξαφνιάστηκε από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων.
Σε σχέση με τον Μάρτιο του 2019 οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 61%. Και φαντασθείτε ότι τα περιοριστικά μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού δεν ξεκίνησαν από την αρχή του Μαρτίου αλλά από τα μέσα. Αν τα μέτρα είχαν ξεκινήσει από την αρχή Μαρτίου η πτώση θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, από το 2ο δεκαήμερο του οποίου ξεκίνησε η κρίση του κορωναϊού, έχουν ως εξής:
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Φεβρουάριο ως εξής:
(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.
(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.
(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.