Ακόμη και τις ημέρες που τα τρένα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς παραμένουν ακινητοποιημένα, λόγω απεργιών και στάσεων εργασίας, η μισθοδοσία «τρέχει» κανονικά.
Κατά τις τελευταίες κινητοποιήσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», διαπιστώθηκε ότι το 95% των σιδηροδρομικών δήλωσαν ρεπό, ενώ πολλές ήταν και οι αναρρωτικές άδειες. Από την αρχή του έτους οι απεργίες κόστισαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ.
Παρόμοια τακτική ακολουθούν οι συνάδελφοί τους στις αστικές συγκοινωνίες. Στο μετρό, όταν προκηρύσσει απεργία ένα σωματείο, οι εργαζόμενοι στους υπόλοιπους τομείς δεν εργάζονται, αλλά αφού δεν έχουν οι ίδιοι προκηρύξει την απεργία δεν θα υποστούν περικοπές στους μισθούς τους, ενώ όσοι απεργούν, ακολουθούν την τακτική των ασθενειών και των ρεπό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, μία ημέρα απεργίας σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ κοστίζει 652.221 ευρώ, ενώ σε λεωφορεία και τρόλεϊ 695,833 ευρώ.