Σε πολλές χώρες και κουλτούρες επικρατούν στερεότυπα για την αγάπη των λαών για κάποια προϊόντα όπως οι μπύρες στην Γερμανία, τα χαλιά στην Τουρκία και η τεχνολογία στην Ιαπωνία.
Τι γίνεται όμως αν φτιαχτεί ένας χάρτης βάσει των προϊόντων που αναζήτησαν οι κάτοικοι της κάθε χώρα στο διαδίκτυο.
Στις αρχές του μήνα το website Fixr.com δημιούργησε αυτό τον χάρτη, βάσει των αναζητήσεων στην Google σε κάθε χώρα, χρησιμοποιώντας το ιστορικό των αναζητήσεων σχετικά με ερωτήμα για το κόστος του κάθε προϊόντος.
Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι:
– Οι άνθρωποι στην Ρωσία θέλουν να γνωρίζουν πως πετάει ένα MIG
– Στην Βραζιλία θέλουν να μάθουν πόσο κοστίζει η πορνεία
– Στη Νότια Κορέα οι άνθρωποι ψάχνουν περισσότερο για ρινοπλαστικές.
– Στην Ελλάδα και την Κύπρο, ψάχνουν στο διαδίκτυο περισσότερο για είδη γάμου
– Στην Γερμανία ψάχνουν για BMW
– Στην Ιταλία για Ferrari
– Στην Ισπανία για φαγητό
– Στην Γαλλία για Croissant
– Στην Ιρλανδία για κηδείες
– Στην Ρουμανία για σπίτι
– Στσην Τουρκία για μπύρες (απαγορεύεται το αλκοόλ βάσει τη θρησκείας)
– Στην Τσεχία για πορνεία
– Στην Πολωνία για ταξίδια
– Στην Κίνα για φαγητό
– Στην Αλβανία ψάχνουν για δουλειά ως νοσοκόμοι – νοσοκόμες
Πηγή: eirinika.gr
Διαβάστε επίσης: