Κάθε σταθμάρχης είχε βάρδια διάρκειας 9 ωρών, καθώς σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο οι βάρδιες ήταν 9ωρες και οι σταθμάρχες αμείβονταν με υπερωρία την παραπάνω ώρα.
Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:
-06:00 – 16:00
-14:00 – 23:00
-22:00 – 07:00
Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν.
Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια, όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.
Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.
Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA