Τις πληγές τους εξακολουθούν να μετρούν οι κάτοικοι περιοχών που εδώ και ημέρες αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας.
Τα περισσότερα προβλήματα, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχουν πλέον αντιμετωπιστεί, όμως ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις κατοικιών που βρίσκονται στο σκοτάδι και γι’ αυτό τα συνεργεία του οργανισμού παραμένουν σε εγρήγορση.
Σημειώνεται ότι οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ.
Αποζημίωση για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές: Τα βήματα για την αίτηση
Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ εξήγησε στο iefimerida.gr ότι οι πολίτες που ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αίτηση για αποζημίωση μπορούν να το κάνουν μέσα από τη διεύθυνση:
https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιλέοv:
• να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του