H FORTHcrs, θυγατρική εταιρεία της Forthnet, ηγέτιδα στην παροχή υπηρεσιών συστημάτων κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων μεταφορών, τουρισμού και πολιτισμού, πρωτοπορεί και για πρώτη φορά στην Ελλάδα προσφέρει τη δυνατότητα στα συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία να εκδίδουν τόσο εισιτήρια ΚΤΕΛ όσο και εισιτήρια άλλων ευρωπαϊκών γραμμών λεωφορείων.
Η υπηρεσία αυτή υλοποιείται στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για την ανάπτυξη λειτουργικών λύσεων Συνδυασμένων Μεταφορών (intermodality), μοναδική στην Ευρώπη, προσφέροντας μετακίνηση με πλοίο και επίγεια ΜΜΜ. Οι συνδυασμένες μεταφορές εξυπηρετούν τον τελικό επιβάτη ενώ, παράλληλα, αποτελούν αποτελεσματικό τρόπο συνδυασμού πωλήσεων (cross-sell), κάτι που εξυπηρετεί όλους: τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τις λεωφορειακές γραμμές.
Σε τεχνικό επίπεδο, για τις λύσεις που αφορούν στα ΚΤΕΛ, η FORTHcrs έχει αναπτύξει διεπαφή με τα συστήματα κρατήσεων ΚΤΕΛ που έχει αναπτύξει η IME ΕΠΕ μέσα από μια στρατηγική συνεργασία που εγκαινιάστηκε στο τέλος του 2016. Σε πρακτικό επίπεδο, το ταξιδιωτικό γραφείο (φυσικό ή ηλεκτρονικό), με τις ήδη λειτουργικές εφαρμογές που του παρέχει η FORTHcrs, θα μπορεί να εκδίδει και τους δύο τύπους εισιτηρίων (ακτοπλοϊκού και λεωφορείου, μαζί ή μεμονωμένα). Έτσι, το εισιτήριο γίνεται πλέον εύκολα προσβάσιμο στον ταξιδιώτη, ενώ βελτιώνεται σημαντικά και η εξυπηρέτησή του.
Τα ΚΤΕΛ με τα οποία η FORTHcrs έχει συνάψει συνεργασία και παρέχουν μεγάλο αριθμό των γραμμών τους μέσω της συγκεκριμένης καινοτόμου υπηρεσίας, είναι τα εξής:
• ΚΤΕΛ Αργολίδας
• ΚΤΕΛ Αχαΐας
• ΚΤΕΛ Αττικής
• ΚΤΕΛ Φωκίδας
Επιπλέον ΚΤΕΛ και μια πληθώρα λεωφορειακών γραμμών στην Ευρώπη, εντάσσονται δυναμικά σε αυτό το κανάλι πωλήσεων.
Η FORTHcrs είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που εξειδικεύτηκε στην τουριστική βιομηχανία μέσω του λογισμικού και των εφαρμογών της στην ηλεκτρονική διανομή κρατήσεων και εισιτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το πελατολόγιο της FORTHcrs περιλαμβάνει περισσότερες από 70 ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και αποτελεί το μεγαλύτερο πελατολόγιο του είδους στο κόσμο. Επίσης, διαχειρίζεται περισσότερα των 90.000 δρομολογίων, περισσότερα από 1.650 τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα (φυσικά και διαδικτύου) και συνολικά περίπου 7.000 σε όλο τον κόσμο. Εδώ και δυο χρόνια, λειτουργεί η θυγατρική της εταιρείας στην Ιταλία, ενισχύοντας το διεθνή χαρακτήρα της.